KudoZ home » English to Dutch » Tech/Engineering

stereo line connectors

Dutch translation: Digitale opname van de interne stereo FM radio en van de analoge lijnverbindingen


07:01 Oct 9, 2001
English to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: stereo line connectors
Digital recording from the internal stereo FM radio and from analogue stereo line connectors
Carole Raes
Dutch translation:Digitale opname van de interne stereo FM radio en van de analoge lijnverbindingen
Explanation:
directly translated. no real explanation needed.
Selected response from:

edlih_be
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4stereo-aansluitingen
Jacki
4Digitale opname van de interne stereo FM radio en van de analoge lijnverbindingen
edlih_be
4analoge stereo lijn connectoren/verbindingen/aansluitingen
Evert DELOOF-SYS


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
analoge stereo lijn connectoren/verbindingen/aansluitingen


Explanation:
Ref.:

www.d-r.nl/dnrsite/pdfbrochures/Pubmate-Manual.PDF
File Format: PDF/Adobe Acrobat

"... manual page: 3 STEREO CINCH LIJN AANSLUITINGEN De stereo lijningangen (Line staat
op de ... op de pen van de cinch connectoren (ook wel tulp connector genoemd..)"

Evert DELOOF-SYS
Belgium
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in FlemishFlemish
PRO pts in pair: 2706

18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Digitale opname van de interne stereo FM radio en van de analoge lijnverbindingen


Explanation:
directly translated. no real explanation needed.

edlih_be
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 18

22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
stereo-aansluitingen


Explanation:
Lijningang is een veelgebruikte term, maar ik denkt dat het in dit geval eerder om een uitgang gaat. Je zou dus evt. stereo-uitgang kunnen gebruiken. Ik vind `connector' nooit zo'n mooi Nederlands woord.

Succes, Jacki

Jacki
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 222