KudoZ home » English to Estonian » IT (Information Technology)

need help with following sentences

Estonian translation: (see Explanation)


16:12 Nov 20, 2008
English to Estonian translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology)
English term or phrase: need help with following sentences
Warning! You should copy your backup to a safe location because the logical drives will not be saved or re-created upon restoring the system.
And
Warning! You should restore your backup to a safe location because the logical drives will not be saved or re-created upon restoring the system.
xxxgOp
Estonian translation:(see Explanation)
Explanation:
Hoiatus! Kopeerige oma varukoopia turvalisse asukohta, sest loogilisi kettaid süsteemitaaste korral ei salvestata ega taaslooda.
Hoiatus! Taastage oma varukoopia turvalisse asukohta, sest loogilisi kettaid süsteemitaaste korral ei salvestata ega taaslooda.
Selected response from:

Piret Parmakson
Grading comment
Many thanks !
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4(see Explanation)Piret Parmakson
3Tähelepanu! Varukoopia tuleb kopeerida turvalisse asukohta, kuna süsteemi taastamisel loogilisi kett
Kersti Skovgaard


  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
(see Explanation)


Explanation:
Hoiatus! Kopeerige oma varukoopia turvalisse asukohta, sest loogilisi kettaid süsteemitaaste korral ei salvestata ega taaslooda.
Hoiatus! Taastage oma varukoopia turvalisse asukohta, sest loogilisi kettaid süsteemitaaste korral ei salvestata ega taaslooda.

Piret Parmakson
Specializes in field
Native speaker of: Estonian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Many thanks !

18 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Tähelepanu! Varukoopia tuleb kopeerida turvalisse asukohta, kuna süsteemi taastamisel loogilisi kett


Explanation:
Tähelepanu! Varukoopia tuleb kopeerida turvalisse asukohta, kuna süsteemi taastamisel loogilisi kettaid ei salvestata ega looda uuesti.

Tähelepanu! Varukoopia tuleb taastada turvalises asukohas, kuna süsteemi taastamisel loogilisi kettaid ei salvestata ega looda uuesti.

--------------------------------------------------
Note added at 20 mins (2008-11-20 16:32:55 GMT)
--------------------------------------------------

Pls refer to the Explanation - there was not enough space for the whole text.

Kersti Skovgaard
Estonia
Native speaker of: Native in EstonianEstonian
PRO pts in category: 4