KudoZ home » English to Estonian » Mechanics / Mech Engineering

alignment fit

Estonian translation: joondatus


11:57 Nov 26, 2008
English to Estonian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: alignment fit
it's a glossary entry, no context
Kersti Skovgaard
Estonia
Estonian translation:joondatus
Explanation:
Lähtudes oletusest, et kuskil selles terminiloendis on juba alignment - joondamine. Samas ka 'alignment fit' all võidakse mõelda protsessi, st joondamist ennast, võimalik, et joondamist mitme parameetri järgi.
Selected response from:

Piret Parmakson
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4joondatud ist
Katrin Hiietam
3joondatusPiret Parmakson


  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
joondatus


Explanation:
Lähtudes oletusest, et kuskil selles terminiloendis on juba alignment - joondamine. Samas ka 'alignment fit' all võidakse mõelda protsessi, st joondamist ennast, võimalik, et joondamist mitme parameetri järgi.

Piret Parmakson
Specializes in field
Native speaker of: Estonian
PRO pts in category: 8

20 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
joondatud ist


Explanation:
Mina kasutaksin "joondatud ist". "fit" tehnilises kõnepruugis on "ist" ek. Vt Silvet, ingl-est sõnaraamat lk 477.

Või ka "ühtlustatud ist". Eelistan siiski esimest vastet.

Katrin Hiietam
Works in field
Native speaker of: Native in EstonianEstonian