KudoZ home » English to Estonian » Tech/Engineering

icm profile

Estonian translation: pildi värvihalduse parameeter/seade


18:04 Oct 24, 2002
English to Estonian translations [PRO]
Tech/Engineering / samsung computer monitor
English term or phrase: icm profile
When you load an image in Photoshop 6.0/7.0 or other software, it refers to the icm profile which is installed in Windows for color compensation.
aivo roos
Estonia
Estonian translation:pildi värvihalduse parameeter/seade
Explanation:
ICM tähendab Image Color Management kuna jutt käib Microsoft Wondowsi ühe osa kohta.
Väite õigsust võib kontrollida Micorsofti enda lehekülgedelt. ICM on põhjuseks miks samad värvid näivad erinevatena erinevatel operatsiooni süsteemidel, nagu MS Windows, Apple MacOS X ja Linux. Kuigi teistel OS-del puudub selline termin nagu "ICM" on nendelgi omad värvi defineeringud, aga teiste nimedega.
Selected response from:

martinson
United States
Grading comment
tänan,
ar
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5programmi sisene värvi halduse profiil/seade
Liina
4pildi värvihalduse parameeter/seademartinson


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
programmi sisene värvi halduse profiil/seade


Explanation:
icm = internal color management
profile = seade

Liina
Estonia
PRO pts in pair: 6

1 day4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pildi värvihalduse parameeter/seade


Explanation:
ICM tähendab Image Color Management kuna jutt käib Microsoft Wondowsi ühe osa kohta.
Väite õigsust võib kontrollida Micorsofti enda lehekülgedelt. ICM on põhjuseks miks samad värvid näivad erinevatena erinevatel operatsiooni süsteemidel, nagu MS Windows, Apple MacOS X ja Linux. Kuigi teistel OS-del puudub selline termin nagu "ICM" on nendelgi omad värvi defineeringud, aga teiste nimedega.


    Reference: http://search.microsoft.com/default.asp?qu=icm&boolean=ALL&n...
    Reference: http://www.microsoft.com/hwdev/tech/color/icmwp.asp
martinson
United States
Native speaker of: Native in EstonianEstonian
PRO pts in pair: 130
Grading comment
tänan,
ar