recommendation mobile crowd system

Farsi (Persian) translation: سیستم کرود (جمعیت) پیشنهادی تجارت الکترونیک موبایل

English term or phrase:recommendation mobile crowd system
Farsi (Persian) translation:سیستم کرود (جمعیت) پیشنهادی تجارت الکترونیک موبایل
Entered by: Mohsen Askary

11:19 Dec 3, 2016
English to Farsi (Persian) translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers: Systems, Networks / expresion
English term or phrase: recommendation mobile crowd system
Electronic commerce recommendation mobile crowd system based on cooperative data collection and embedded control
asal
Iran
سیستم کرود (جمعیت) پیشنهادی تجارت الکترونیک موبایل
Explanation:
Electronic commerce recommendation mobile crowd system = سیستم کرود (جمعیت) پیشنهادی تجارت الکترونیک موبایل
Selected response from:

Mohsen Askary
Grading comment
thanks
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5سیستم کرود (جمعیت) پیشنهادی تجارت الکترونیک موبایل
Mohsen Askary
4سیستم توصیه‌گری/توصیه تجاری الکترونیک برای جمعیت کاربران موبایل
Mohammad Ghaffari


  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Electronic commerce recommendation mobile crowd system
سیستم کرود (جمعیت) پیشنهادی تجارت الکترونیک موبایل


Explanation:
Electronic commerce recommendation mobile crowd system = سیستم کرود (جمعیت) پیشنهادی تجارت الکترونیک موبایل

Mohsen Askary
Specializes in field
Native speaker of: Native in Farsi (Persian)Farsi (Persian), Native in Persian (Farsi)Persian (Farsi)
PRO pts in category: 20
Grading comment
thanks

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
electronic commerce recommendation mobile crowd system
سیستم توصیه‌گری/توصیه تجاری الکترونیک برای جمعیت کاربران موبایل


Explanation:
توصیه‌گری/توصیه رو با توجه به معادل انتخاب‌شده توسط نویسندگان مقاله‌ی زیر برای
recommender
در بافت مشابه پیشنهاد دادم.
http://journal.saim.ir/article_21125_3452.html

به نظرم الکترونیک، سیستم رو توصیف می‌کنه، نه commerce رو

ترجمه‌ی پیشنهادی بقیه‌ی عنوان هم با توجه به چکیده‌ی مقاله‌شه

Mohammad Ghaffari
Specializes in field
Native speaker of: Native in Farsi (Persian)Farsi (Persian), Native in Persian (Farsi)Persian (Farsi)
PRO pts in category: 20