consumer’s opt-in rate and opt-out timing

Farsi (Persian) translation: نرخ ثبت نام اولیه در اشتراک خبری شما و زمان انصراف مشتری از آن

English to Farsi (Persian) translations [PRO]
Marketing / Market Research / بازاریابی موبایلی
English term or phrase: consumer’s opt-in rate and opt-out timing
Two factors are critical to the success of a permission-
based marketing program: a consumer’s opt-in
rate and opt-out timing. In many countries, a marketer
needs to receive prior permission from a
customer before a mobile message can be sent.
teimoor
Iran
Farsi (Persian) translation:نرخ ثبت نام اولیه در اشتراک خبری شما و زمان انصراف مشتری از آن
Explanation:

انصراف از اشتراک (unsubscribe-opt-out)
یعنی توانایی مشترکین برای انصراف از اشتراک خود در لیست ایمیلی. دو نوع انصراف از اشتراک وجود دارد انصراف کلی یا انصراف از یک لیست خاص

Opt-in یا duble opt-in
سه نوع لیست ایمیل وجود دارد، opt-in یعنی لیست های که کاربران یکبار در آنها ثبت نام کرده و اجازه ارسال ایمیل را به شما داده اند، double opt-in یعنی کاربران علاوه بر ثبت نام در لیست ایمیلی شما ازطریق لینکی در ایمیل خود این ثبت نام را دوباره تایید کرده اند. نوع سوم لیست های لید می باشند که به صورت دستی تولید شده است.


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
Opt-In
به این معناست که شما علاقه مند هستید خدمات یا پیشنهادات یک شرکت را از طریق ایمیل دریافت کنید به همین دلیل دکمه Subscribe را می زنید تا ایمیل های آن شرکت برای شما ارسال شود .

Opt-Out
به این معناست که شما نمی خواهید خدمات و پیشنهادات یک شرکت را از طریق ایمیل دریافت کنید به همین دلیل دکمه Unsubscribe را می زنید تا دیگر ایمیل های آن شرکت برای شما ارسال نشود .


--------------------------------------------------
Note added at 14 hrs (2018-04-09 05:36:38 GMT)
--------------------------------------------------

یا میشه گفت:

نرخ ثبت نام اولیه مشتری در اشتراک خبری شما و زمان انصراف وی از دریافت آن

--------------------------------------------------
Note added at 21 hrs (2018-04-09 12:29:58 GMT)
--------------------------------------------------

Opt-in Rate: refers to the percentage of site visitors who subscribe to your email.

کلمه RATE تو اینجا به هیچ وجه معنای هزینه نمیده!
Selected response from:

Sarah Karimi
Iran
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4نرخ ثبت نام اولیه در اشتراک خبری شما و زمان انصراف مشتری از آن
Sarah Karimi
3هزینه ی اشتراک مشتری-زمان انصراف اشتراک
Seyedeh Negin Mahjoub


Discussion entries: 5





  

Answers


20 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
هزینه ی اشتراک مشتری-زمان انصراف اشتراک


Explanation:
opt in rate یعنی همان هزینه ی اشتراک مشتری (حالا چه دریافت ماهانه باشه چه ایمیل و نامه و...)

opt out timing یعنی زمانیکه مشتری انصراف اشتراک میده از هر چیزی که قبلا دریافت میکرده

Example sentence(s):
  • You need to make sure that a customer does an opt in before you start sending them things in the mail.

    Reference: http://www.businessdictionary.com/definition/opt-in.html
    https://emarketingplatform.com/opt-vs-opt-email-sign-whats-difference/
Seyedeh Negin Mahjoub
Iran
Native speaker of: Native in Farsi (Persian)Farsi (Persian)
PRO pts in category: 4

14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
نرخ ثبت نام اولیه در اشتراک خبری شما و زمان انصراف مشتری از آن


Explanation:

انصراف از اشتراک (unsubscribe-opt-out)
یعنی توانایی مشترکین برای انصراف از اشتراک خود در لیست ایمیلی. دو نوع انصراف از اشتراک وجود دارد انصراف کلی یا انصراف از یک لیست خاص

Opt-in یا duble opt-in
سه نوع لیست ایمیل وجود دارد، opt-in یعنی لیست های که کاربران یکبار در آنها ثبت نام کرده و اجازه ارسال ایمیل را به شما داده اند، double opt-in یعنی کاربران علاوه بر ثبت نام در لیست ایمیلی شما ازطریق لینکی در ایمیل خود این ثبت نام را دوباره تایید کرده اند. نوع سوم لیست های لید می باشند که به صورت دستی تولید شده است.


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
Opt-In
به این معناست که شما علاقه مند هستید خدمات یا پیشنهادات یک شرکت را از طریق ایمیل دریافت کنید به همین دلیل دکمه Subscribe را می زنید تا ایمیل های آن شرکت برای شما ارسال شود .

Opt-Out
به این معناست که شما نمی خواهید خدمات و پیشنهادات یک شرکت را از طریق ایمیل دریافت کنید به همین دلیل دکمه Unsubscribe را می زنید تا دیگر ایمیل های آن شرکت برای شما ارسال نشود .


--------------------------------------------------
Note added at 14 hrs (2018-04-09 05:36:38 GMT)
--------------------------------------------------

یا میشه گفت:

نرخ ثبت نام اولیه مشتری در اشتراک خبری شما و زمان انصراف وی از دریافت آن

--------------------------------------------------
Note added at 21 hrs (2018-04-09 12:29:58 GMT)
--------------------------------------------------

Opt-in Rate: refers to the percentage of site visitors who subscribe to your email.

کلمه RATE تو اینجا به هیچ وجه معنای هزینه نمیده!


    Reference: http://mailer.karzar.ir/glossaries/default.loco
    Reference: http://learnmaster.ir/46-digital-marketing-terms/
Sarah Karimi
Iran
Specializes in field
Native speaker of: Native in Farsi (Persian)Farsi (Persian), Native in Persian (Farsi)Persian (Farsi)
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: عالیه خیلی ممنون