highest-converting content

Farsi (Persian) translation: محتوایی که دارای بالاترین نرخ تبدیل هستند

19:51 Aug 4, 2018
English to Farsi (Persian) translations [PRO]
Marketing / Market Research / other
English term or phrase: highest-converting content
Send professional translators your most important customer-facing and highest-converting content, like your user interface strings, marketing emails, and landing pages.
Rez1 Dpr
Farsi (Persian) translation:محتوایی که دارای بالاترین نرخ تبدیل هستند
Explanation:
در بازاریابی اینترنتی مفهوم نرخ تبدیل یا
conversion rate
نشان دهنده درصدی از بازدیدکنندگان وب سایت است که واقعاً خرید (یا هدف دیگری) را انجام می‌دهند.
به عبارت ساده،
Conversion
توانایی شما در به دست آوردن مردم برای خرید چیزهایی از فروشگاه آنلاین شما است. همچنین می‌تواند به معنای تبدیل و ترغیب افرادی که از وب سایت یا فروشگاه اینترنتی شما بازدید می‌کنند به اقدامات دیگری که ممکن است منجر به فروش‌های آینده شود، مانند ثبت نام برای خبرنامه، ایجاد یک لیست از محصولات مورد علاقه، یا شروع مشاهده نسخه آزمایشی و ...
https://fa.wikipedia.org/wiki/نرخ_تبدیل
Selected response from:

Shiva Aminoroaya
Iran
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3محتوایی که دارای بالاترین نرخ تبدیل هستند
Shiva Aminoroaya
5 +1اطلاعاتی که بیشتر از همه مبادله می شوند
zahra razavi
4اطلاعاتی که به راحتی در قالب زبان دیگر بیان شوند
Parvaneh Maazallahi


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
اطلاعاتی که بیشتر از همه مبادله می شوند


Explanation:
///

zahra razavi
Iran
Native speaker of: Native in Persian (Farsi)Persian (Farsi), Native in Farsi (Persian)Farsi (Persian)
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sina Mir Arabshahi
12 hrs

8 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
محتوایی که دارای بالاترین نرخ تبدیل هستند


Explanation:
در بازاریابی اینترنتی مفهوم نرخ تبدیل یا
conversion rate
نشان دهنده درصدی از بازدیدکنندگان وب سایت است که واقعاً خرید (یا هدف دیگری) را انجام می‌دهند.
به عبارت ساده،
Conversion
توانایی شما در به دست آوردن مردم برای خرید چیزهایی از فروشگاه آنلاین شما است. همچنین می‌تواند به معنای تبدیل و ترغیب افرادی که از وب سایت یا فروشگاه اینترنتی شما بازدید می‌کنند به اقدامات دیگری که ممکن است منجر به فروش‌های آینده شود، مانند ثبت نام برای خبرنامه، ایجاد یک لیست از محصولات مورد علاقه، یا شروع مشاهده نسخه آزمایشی و ...
https://fa.wikipedia.org/wiki/نرخ_تبدیل

Shiva Aminoroaya
Iran
Native speaker of: Native in Persian (Farsi)Persian (Farsi), Native in Farsi (Persian)Farsi (Persian)
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Iman Tahanan
2 hrs
  -> Thank you!

agree  Mahmoud Bayat
3 hrs
  -> Thank you!

agree  Sina Mir Arabshahi
4 hrs
  -> Thank you!

5 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
اطلاعاتی که به راحتی در قالب زبان دیگر بیان شوند


Explanation:
convert: to change from one form to another.
از آنجا که فرم در ترجمه به زبان اشاره دارد ترجمه بالا به نظر مناسبتر است


    https://en.oxforddictionaries.com/definition/convert
Parvaneh Maazallahi
Iran




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search