Industry vs inferiority

Farsi (Persian) translation: کوشایی در برابر حقارت

English to Farsi (Persian) translations [PRO]
Psychology / Psychology
English term or phrase: Industry vs inferiority
Erikson's fourth stage in psychosocial development is called Industry versus inferiorityTurn social sharing on.
Like 3
Marjaneh Koohyar
Iran
Farsi (Persian) translation:کوشایی در برابر حقارت
Explanation:
ین مرحله، سال‌های اول مکتب، تقریباً از 5 سالگی تا 11 سالگی را در برمی‌گیرد. کودکان از طریق تعاملات اجتماعی شروع به رشدا حس غرور نسبت به دستاوردها و توانائی‌های خود می‌کنند. کودکانی که توسط والدین یا معلمان تشویق و هدایت می‌شوند، حس کفایت، صلاحیت و اعتقاد به توانایی‌های خود در آن‌ها به وجود می‌آید. آن‌هایی که از سوی والدین، معلمان یا هم‌سن و سال‌های خود به قدر کافی مورد تشویق قرار نمی‌گیرند به توانایی خود برای موفقیت، شک خواهند کرد.
Selected response from:

zahra razavi
Iran
Grading comment
Thanks
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1سخت كوشي در برابر حقارت/ خودکوچک بینی
Mehran Borzoufard
5 +1کوشایی در برابر حقارت
zahra razavi


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
industry vs inferiority
کوشایی در برابر حقارت


Explanation:
ین مرحله، سال‌های اول مکتب، تقریباً از 5 سالگی تا 11 سالگی را در برمی‌گیرد. کودکان از طریق تعاملات اجتماعی شروع به رشدا حس غرور نسبت به دستاوردها و توانائی‌های خود می‌کنند. کودکانی که توسط والدین یا معلمان تشویق و هدایت می‌شوند، حس کفایت، صلاحیت و اعتقاد به توانایی‌های خود در آن‌ها به وجود می‌آید. آن‌هایی که از سوی والدین، معلمان یا هم‌سن و سال‌های خود به قدر کافی مورد تشویق قرار نمی‌گیرند به توانایی خود برای موفقیت، شک خواهند کرد.


    Reference: http://www.rawanonline.com/riksons-psycho-social-theory-of-d...
zahra razavi
Iran
Native speaker of: Native in Persian (Farsi)Persian (Farsi), Native in Farsi (Persian)Farsi (Persian)
PRO pts in category: 4
Grading comment
Thanks

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Morad Seif
7 hrs

37 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
industry vs inferiority
سخت كوشي در برابر حقارت/ خودکوچک بینی


Explanation:
https://paymanpsychology.com/رویکردها-در-روان-شناسی/اریک-اری...

http://www.iricss.org/fa/Pages/I.aspx

Mehran Borzoufard
Iran
Native speaker of: Native in Persian (Farsi)Persian (Farsi)
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Amirreza Rahimbakhsh
1 hr
  -> Thank you.