International Translation Day 2017

Join ProZ.com/TV for a FREE event on September 26-27th celebrating International Translation Day! 50+ hours of content, Chat, Live Q&A & more. Join 1,000's of linguists from around the globe as ProZ.com/TV celebrates International Translation Day.

Click for Full Participation
KudoZ home » English to Finnish » Computers: Software

bypass request a bypass, approved bypass, declined bypass

Finnish translation: ohitus, pyytää ohitusta, hyväksytty ohitus, torjua ohitus


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:bypass request a bypass, approved bypass, declined bypass
Finnish translation:ohitus, pyytää ohitusta, hyväksytty ohitus, torjua ohitus
Entered by: EL Cavanaugh

14:05 Feb 18, 2009
English to Finnish translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers: Software / Komento ohjelmistossa
English term or phrase: bypass request a bypass, approved bypass, declined bypass
Ohjelmisto autojen vähittäiskauppiaille ja kenttäinsinööreille, jossa kukin käyttäjä voi luoda / katsoa käytetyistä autoista luotua huoltotiedotetta. Huoltotiedotteet käännetään aina alkuperäiskieleltä englanniksi ja päinvastoin. Yksi vaihe ennen tiedotteen julkaisemista on "bypass" - eli tiedotteen luoja tai myynti-insinööri pyytää bypassia tiedotteelle - requests a bypass - sen jälkeen bypass joko hyväksytään tai hylätään.
EL Cavanaugh
New Zealand
ohitus, pyytää ohitusta, hyväksytty ohitus, torjua ohitus
Explanation:
Näin olen sen joskus kääntänyt.
Selected response from:

xxxAlfa Trans
Grading comment
Kiitos. Näin ajattelinkin.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4ohitus, ohituspyyntö, ohitus hyväksytty, ohitus hylätty
Petra Alankoja
4ohitus, pyytää ohitusta, hyväksytty ohitus, torjua ohitusxxxAlfa Trans


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ohitus, pyytää ohitusta, hyväksytty ohitus, torjua ohitus


Explanation:
Näin olen sen joskus kääntänyt.

xxxAlfa Trans
Native speaker of: Finnish
PRO pts in category: 16
Grading comment
Kiitos. Näin ajattelinkin.

19 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ohitus, ohituspyyntö, ohitus hyväksytty, ohitus hylätty


Explanation:
'Bypass' voidaan kääntää sanoilla ohittaa, sivuuttaa tai kiertää.

Petra Alankoja
Specializes in field
Native speaker of: Native in FinnishFinnish