KudoZ home » English to Finnish » Engineering (general)

sniff pump rate

Finnish translation: imupumpun nopeus/virtausnopeus


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:sniff pump rate
Finnish translation:imupumpun nopeus/virtausnopeus
Entered by: Jonathan Widell

04:15 Nov 5, 2007
English to Finnish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
English term or phrase: sniff pump rate
Ei kontekstia, mutta kuuluu samaan asiakirjaan, jossa on kalibrointia ja näytteidenottoa.
Jonathan Widell
Canada
imupumpun nopeus/virtausnopeus
Explanation:
On aika hankala kysymys, kun ei tiedetä asiayhteyttä tarkemmin. Jotta saisin tähän jotakin järkeä, olettaisin, että kyse on snitfing-termistä, eli imemisestä. Pumpun yhteydessä puhutaan virtausnopeudesta. Jos olisi oma käännös tässä ja nyt, käyttäisin ko. termiä.
Selected response from:

Veli-Matti Valimaa
United States
Grading comment
I don't see why not.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2imupumpun nopeus/virtausnopeus
Veli-Matti Valimaa
1näytteenottotaajuusTimo Lehtilä


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
näytteenottotaajuus


Explanation:
Voisi olla se taajuus, jolla tuolla pumpulla imetään/otetaan jostain näyte. Puhdas arvaus.

Timo Lehtilä
Finland
Specializes in field
Native speaker of: Finnish
PRO pts in category: 28

21 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
imupumpun nopeus/virtausnopeus


Explanation:
On aika hankala kysymys, kun ei tiedetä asiayhteyttä tarkemmin. Jotta saisin tähän jotakin järkeä, olettaisin, että kyse on snitfing-termistä, eli imemisestä. Pumpun yhteydessä puhutaan virtausnopeudesta. Jos olisi oma käännös tässä ja nyt, käyttäisin ko. termiä.

Veli-Matti Valimaa
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in FinnishFinnish
PRO pts in category: 4
Grading comment
I don't see why not.