KudoZ home » English to Finnish » Finance (general)

run rate

Finnish translation: ennustettu liikevaihto


09:39 Nov 12, 2008
English to Finnish translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
English term or phrase: run rate
$100+ million in revenue run rate

Selitys: http://www.investopedia.com/terms/r/runrate.asp
Hannu Jaatinen
Finland
Finnish translation:ennustettu liikevaihto
Explanation:
Selected response from:

Juha Valtonen
United Kingdom
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1ennustettu liikevaihto
Juha Valtonen
3tämänhetkinen liikevaihto vuositasollaTimo Lehtilä


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
ennustettu liikevaihto


Explanation:


Juha Valtonen
United Kingdom
Native speaker of: Finnish
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxAlfa Trans
4 days

3 days7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
tämänhetkinen liikevaihto vuositasolla


Explanation:
'Tämänhetkinen' voi myöskin olla (asiayhteydestä riippuen) 'nykyinen' tai 'tarkasteluhetken', ehkä muitakin ilmaisuja löytyy.

Ei mitenkään elegantti ilmaisu, mutta toivon mukaan se tulee oikein ymmärretyksi. Jos asiayhteydestä ilmenee, minkä pohjalta vuosiliikevaihto on laskettu, voinee sanoa esim. 'marraskuun/3. kvartaalin liikevaihto oli vuositasolla'

Timo Lehtilä
Finland
Native speaker of: Finnish
PRO pts in category: 16