radial trough

Finnish translation: säteiskouru, lähtökouru

English term or phrase:radial trough
Finnish translation:säteiskouru, lähtökouru
Entered by: EL Cavanaugh

08:43 Oct 22, 2013
English to Finnish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / user manual
English term or phrase: radial trough
Check that the dispersion table is not making contact with the radial troughs.
Refer to Dispersion table in this chapter.
Radial trough interference
Check that the radial troughs are not making contact with each other.
EL Cavanaugh
New Zealand
säteiskouru, lähtökouru
Explanation:
Tuolta jakelupöydältä tavara siis lähtee esim. pakattavaksi näitä kouruja pitkin. 'Säteiskouru' on hyvä valinta, jos systeemissä on paljon muitakin kouruja nimettävänä. 'Lähtökouru' käynee jos systeemi on yksinkertainen eikä ole muuta kourua kaipaamassa tätä nimeä.
Selected response from:

Timo Lehtilä
Finland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3säteiskouru, lähtökouru
Timo Lehtilä
3säteen suuntaiset kanavat
Tom Pesch


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
säteen suuntaiset kanavat


Explanation:
Tämä vaatisi lisää kontekstia. Näillä tiedoilla tulkitsisin tämän materiaalin kuljetuskanaviksi, jotka kuljettavat säteittäisesti keskipisteestä ulospäin.

Kanavat eivät saa koskea jakelupöytään tai toisiinsa, jotta häiritsevää tärinää tms. ei synny.

Tom Pesch
Finland
Native speaker of: Native in FinnishFinnish

1 day 2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
säteiskouru, lähtökouru


Explanation:
Tuolta jakelupöydältä tavara siis lähtee esim. pakattavaksi näitä kouruja pitkin. 'Säteiskouru' on hyvä valinta, jos systeemissä on paljon muitakin kouruja nimettävänä. 'Lähtökouru' käynee jos systeemi on yksinkertainen eikä ole muuta kourua kaipaamassa tätä nimeä.

Timo Lehtilä
Finland
Specializes in field
Native speaker of: Finnish
PRO pts in category: 60