KudoZ home » English to Flemish » Bus/Financial

Corporate Access Services

Flemish translation: Toegangsdiensten voor ondernemingen (voor het gebruik van breedband)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Corporate Access Services
Flemish translation:Toegangsdiensten voor ondernemingen (voor het gebruik van breedband)
Entered by: Anne Lee

16:23 Jan 4, 2003
English to Flemish translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: Corporate Access Services
Opgenoemd in lijst (met o.a. betaalnummers en inlichtingendiensten) van telefoonnummers die niet in aanmerking komen voor verbinden aan een speciaal laag tarief.
Anne Lee
United Kingdom
Toegangsdiensten voor ondernemingen
Explanation:
is het eerste wat in me opkomt


... wil vooral de kleine en middelgrote ondernemingen (waar de ... de sleutels voor de concurrentieontwikkeling
op het vlak van toegangsdiensten voor breedband internet ...
www.telcobel.be/nl/telecom/pers_main.htm
Selected response from:

Evert DELOOF-SYS
Belgium
Grading comment
Dit lijkt me het meest passende hier. Altijd nuttig om de bevestiging van een andere vertaler te krijgen. Bedankt, Evert.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Toegangsdiensten voor ondernemingen
Evert DELOOF-SYS
4Telefoniediensten tegen vol tarief naar bedrijven
Henk Peelen
3toegangsdiensten voor het bedrijfsleven
João Carlos Pijnappel


  

Answers


29 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Toegangsdiensten voor ondernemingen


Explanation:
is het eerste wat in me opkomt


... wil vooral de kleine en middelgrote ondernemingen (waar de ... de sleutels voor de concurrentieontwikkeling
op het vlak van toegangsdiensten voor breedband internet ...
www.telcobel.be/nl/telecom/pers_main.htm

Evert DELOOF-SYS
Belgium
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in FlemishFlemish
PRO pts in pair: 32
Grading comment
Dit lijkt me het meest passende hier. Altijd nuttig om de bevestiging van een andere vertaler te krijgen. Bedankt, Evert.

30 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
toegangsdiensten voor het bedrijfsleven


Explanation:
...

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-04 16:56:10 (GMT)
--------------------------------------------------

www.babyxl.nl/news/popup/frame_content.html

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-04 16:56:56 (GMT)
--------------------------------------------------

www.law.kuleuven.ac.be/icri/papers/ legislation/kb2000122920001212.htm

João Carlos Pijnappel
Native speaker of: Portuguese

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Telefoniediensten tegen vol tarief naar bedrijven


Explanation:
Het lijkt me dat je de betreffende bedrijven niet tegen een gereduceerd tatief kunt bellen. Misschien is het een lijst met instanties/instellingen/bedrijven, waarvan er sommige gratis, sommige tegen gereduceerd tarief en sommige tegen voltarief kunnen worden gebeld.

Henk Peelen
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 4