KudoZ home » English to Georgian » Construction / Civil Engineering

landfill

Georgian translation: ნაგავსაყრელი


05:46 Oct 29, 2007
English to Georgian translations [PRO]
Construction / Civil Engineering / construction
English term or phrase: landfill
center hill landfill in cincinnati
Ia Dzamashvili
United States
Georgian translation:ნაგავსაყრელი
Explanation:
რუსულად свалка.

--------------------------------------------------
Note added at 51 mins (2007-10-29 06:38:16 GMT)
--------------------------------------------------

ცინცინატის ცენტრალური ნაგავსაყრელია სწორი პასუხი.
Selected response from:

Levan Namoradze
Georgia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1ნაგავსაყრელი
manana
5NagavsakreliIrinaGM
5 -1ნაგავსაყრელი
Levan Namoradze
3ნარჩენების დამარხვა
Maya Gorgoshidze


Discussion entries: 8





  

Answers


34 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
ნაგავსაყრელი


Explanation:
რუსულად свалка.

--------------------------------------------------
Note added at 51 mins (2007-10-29 06:38:16 GMT)
--------------------------------------------------

ცინცინატის ცენტრალური ნაგავსაყრელია სწორი პასუხი.

Levan Namoradze
Georgia
Native speaker of: Native in GeorgianGeorgian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Maya Gorgoshidze: ”ნაგავსაყრელი” ყოველთვის არ ნიშნავს მიწით დაფარვას + მეც მქონია მსგავს თემასთან შეხება...
10 mins
  -> მაია, ამ თემაზე პროექტები მაქვს გაკეთებული (თუ გინდა, ჩემი CV ნახე) და მიწის დაყრა არაფერ შუაშია აბსოლუტურად.+თუ გქონია, გეცოდინება, რომ ”landfill”-ები, უმეტესად, ”ღია კარიერული” ტიპისაა და ”დამარხვა” არაფერ შუაშია.

14 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ნარჩენების დამარხვა


Explanation:
ნარჩენების განადგურება მიწაში დამარხვის მეთოდით

http://www.multitran.ru/c/m.exe?l1=1&s=landfill&=

--------------------------------------------------
Note added at 43 mins (2007-10-29 06:30:30 GMT)
--------------------------------------------------

ნარჩენების სამარხი

--------------------------------------------------
Note added at 47 mins (2007-10-29 06:34:13 GMT)
--------------------------------------------------

ცინცინატის ცენტრალური სამარხი ნარჩენებისთვის

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-10-29 07:46:06 GMT)
--------------------------------------------------

ინსტიტუტში მითხრეს, რომ ასეც შეიძლება: ”ნარჩენების სამარხი ბუნკერი”, მაგრამ ”ნარჩენების სამარხი” უფრო მოკლეა და იგივე აზრი აქვს. დოკუმენტებიც მაჩვენეს.


--------------------------------------------------
Note added at 11 hrs (2007-10-29 16:47:56 GMT)
--------------------------------------------------

ყოველთვის ძალიან მღლის აზრს მოკლებული კამათი და გაზვიადებული თვითდაჯერება... თავიდან რა თქმა უნდა ღიაა, მაგრამ ასეთი ტიპის ორმოები ან ბუნკერები მერე ყოველთვის იხურება, ანუ იმარხება. დიახ ”იმარხება” - ეს ფიზიკის ინსტიტუტში ამ საკითხე მომუშავე სპეციალიტთანაც გადავამოწმე, რომელსაც სერიოზული ნაშრომები აქვს ამ თემაზე.
მხოლოდ კიდევ ერთხელ მოვიშველიებ ლექსიკონებს - მულტიტრანზის ზემოთ მოცემული ბმული იგივეს ამბობს რასაც ლინგვო:
landfill -- закапывание мусора, отходов / захоронение отходов / мусорная свалка / sanitary landfill — закапывание мусора, мусорная свалка

Maya Gorgoshidze
Georgia
Native speaker of: Native in GeorgianGeorgian
Notes to answerer
Asker: can you give me the noun form of the verb. This is a name of a construction site.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Levan Namoradze: ამ კონტექსტში, ”ნაგავსაყრელი”.+არც ”სამარხი” ან ”ნამარხი”. ისინი უმეტესად ღიაა და ენერგიის ალტერნატიულ წყაროდაც გამოიყენება.
20 mins
  -> ნარჩენების განადგირების რამდენიმე მეთოდი არსებობს. landfill ნარჩენების მიწაში დამარხვით განადგურების მეთოდია. ეს ღია ნაგავსაყრელის ექვივალენტი არ არის

agree  -Lika-: 100% agree with ნარჩენების სამარხი - landfill. You can also write ”ქალაქის ნარჩენების სამარხი” ან ”წარმოების ნარჩენების სამარხი”, მაგრამ ”ნარჩენების სამარხი” ყველა ვარიანტში სწორია. ნაგავსაყრელი უფრო არის dump or dumping place
3 hrs
  -> Thanks :)

14 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Nagavsakreli


Explanation:
Landfill nishnavs NAGAVSAKRELS. Darcmunebuli var imitom rom mag temaze 3 kvira vimushave :-)

(saxlshi ar var da am laptopidan kartuli asoebi ar chans so please disregard tu Levans an Mayas ukve napasuxebi akvt)

IrinaGM
United States
Works in field
Native speaker of: Georgian

15 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
ნაგავსაყრელი


Explanation:
ნაგავსაყრელი ძირითადად ორი ტიპისაა: მყარი ნარჩენების და სამშენებლო ნარჩენების. სამშენებლო ნარჩენების ნაგავსაყრელი მოწყობა ცოტა უფრო მარტივია, ვიდრე მყარი ნარჩენების ნაგავსაყრელის. ორივე ტიპი გავსების შემდეგ იფარება მიწით და ნაგავსაყრელი ითვლება დახურულად. მყარი ნარჩენების ნაგავსაყრელი შიგნიდან დაფარულია სპეციალურის მასალით, და გაყვანილია მილები მეთანის მოსაპოვებლად. ნაგავსაყრელში მიტანამდე საყოფაცხოვრებო ნაგავი ჩვეულებრივი სატვირთო სანაგვე მანქანებით გადააქვთ კოლექტორში; აქედან კი დიდი ტრაილერებით - ნაგავსაყრელში.
ასე რომ ორივე მხარე მართალია, ნაგავსაყრელი დახურვის შემდეგ ნაგვისსამარხია. :-)

manana
United States
Native speaker of: Native in GeorgianGeorgian, Native in RussianRussian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maya Gorgoshidze: მეც მაგას ვამბობ, რომ ოდესმე აუცილებლად დაიხურება და ნაგვის სამარხი იქნება. თავიდან კი დახურული ვერანაირად ვერ იქნება. კონტექსტიდან კი ზუსტად არ ჩანს შინაარსი. უბრალოდ ამ უაზრო "disagreem"-მ ძალიან გამაღიზიანა...
7 hrs




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
Non-PRO (1): manana