KudoZ home » English to Georgian » IT (Information Technology)

access

Georgian translation: დაშვება


14:23 Feb 21, 2009
English to Georgian translations [PRO]
IT (Information Technology)
English term or phrase: access
User Access Information
User Acess ID
Elene P.
Georgia
Georgian translation:დაშვება
Explanation:
სისტემაზე/ში დაშვების საიდ. ნომერი

ხშირად გამიგია ხოლმე, "Does he/she have access to the system - აქვს თუ არა სისტემაზე დაშვება" ან "აქვს თუ არა საიდუმლო გრიფის დოკუმენტებზე დაშვება"
Selected response from:

Ia Dzamashvili
United States
Grading comment
მადლობა
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1დაშვება
Ia Dzamashvili
5წვდომა
Maya Gorgoshidze


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
დაშვება


Explanation:
სისტემაზე/ში დაშვების საიდ. ნომერი

ხშირად გამიგია ხოლმე, "Does he/she have access to the system - აქვს თუ არა სისტემაზე დაშვება" ან "აქვს თუ არა საიდუმლო გრიფის დოკუმენტებზე დაშვება"

Ia Dzamashvili
United States
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 4
Grading comment
მადლობა

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Manana Petashvili
22 hrs

43 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
წვდომა


Explanation:
User Access Information –– მომხმარებლის (სისტემაზე) წვდომის ინფორმაცია

User Acess ID –– მომხმარებლის (სისტემაზე) წვდომის ID

ID არის საიდენტიფიკაციო პარამეტრი, მაგალითად, ნომერი ან მომხმარებლის სახელი. შეგიძლიათ ასევე დატოვოთ ინგლისურად, თუ გაურკვეველია ნომერია თუ მომხმარებლის სახელი.

--------------------------------------------------
Note added at 47 mins (2009-02-21 15:11:13 GMT)
--------------------------------------------------

თუ ID–ს ინგლისურად დატოვება არ გსურთ, მაგრამ არ იცით ნომერია (მაგ. ICQ–ში ნომერია) თუ მომხმარებილის სახელი (Username, მაგ. ელ.ფოსტაში) და ადგილი შეზღუდული არ გაქვთ, მაშინ შეგიძლიათ ID თარგმნოთ როგორც "საიდენტიფიკაციო პარამეტრი"

--------------------------------------------------
Note added at 1 day5 hrs (2009-02-22 19:38:01 GMT)
--------------------------------------------------

საიდუმლო გრიფის დოკუმენტებზე "დაშვება" ნიშნავს ამ დოკუმენტების ნახვის "უფლების ქონას" და ეს არანაირ კავშირში არ არის საინფორმაციო ტექნოლოგიასთან (IT).

ლოკალიზაციის პროექტებზე რომ არაფერი ვთქვათ, დაახლოებით სამი წელი ვატარებდი ტრენინგებს ქართულ ენაზე ერთ–ერთ ამერიკულ ორგანიზაციაში და ჩემთვის ნამდვილად არაა უცხო ქართული IT ტერმინები...

მაინც ნახეთ:

მომხმარებელთა სისტემის რესურსებზე წვდომის შეზღუდვა
http://www.georgianbrand.ge/index.php?q=ka/node/1697

ინტერნეტში უსაფრთხო წვდომა
http://www.ugt.ge/?sec_id=214&lang_id=GEO

ფაილებზე წვდომა
http://ka.wikibooks.org/wiki/ფაილური_სისტემები

IMAP - ინტერნეტ შეტყობინების წვდომის პროტოკოლი
http://ka.wikibooks.org/wiki/TCP/IP/ამოსაბეჭდი_ვერსია#IMAP_-...

არაავტორიზებული მომხმარებელი - არის ნებისმიერი მომხმარებელი, რომელსაცაქვს წვდომა ინტერნეტთან
http://209.85.129.132/search?q=cache:bzVAkdqy2TAJ:www.tsu.ge...

და ა.შ.

Maya Gorgoshidze
Georgia
Specializes in field
Native speaker of: Native in GeorgianGeorgian
PRO pts in category: 27
2 corroborated select projects
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?