KudoZ home » English to Georgian » Other

seal is broken

Georgian translation: იხ. ქვემოთ


19:28 Feb 20, 2009
English to Georgian translations [PRO]
Other
English term or phrase: seal is broken
Please contact Technical Support if the seal is broken
იგულისხმევა კონვერტზე..
Elene P.
Georgia
Georgian translation:იხ. ქვემოთ
Explanation:
თუ ლაპარაკია კონვერტზე, ამ შემთხვევაში ეს უბრალოდ ნიშნავს: თუ კონვერტი გასხნილია. მაგრამ ყველაზე ხშირად სიტყვა "seal" იხმარება ხოლმე იმ შემთხვავაში როცა ლაპარაკია ყუთებზე, ბოთლებზე ამ კონტეინერებზე რომლებიც ცელოფანის ან სხვა სახის დამცავითაა დაფარული ან გერმეტულად დახურული.
Selected response from:

IrinaGM
United States
Grading comment
thx
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4ლუქი გატეხილია
Maya Gorgoshidze
4იხ. ქვემოთIrinaGM


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
იხ. ქვემოთ


Explanation:
თუ ლაპარაკია კონვერტზე, ამ შემთხვევაში ეს უბრალოდ ნიშნავს: თუ კონვერტი გასხნილია. მაგრამ ყველაზე ხშირად სიტყვა "seal" იხმარება ხოლმე იმ შემთხვავაში როცა ლაპარაკია ყუთებზე, ბოთლებზე ამ კონტეინერებზე რომლებიც ცელოფანის ან სხვა სახის დამცავითაა დაფარული ან გერმეტულად დახურული.

IrinaGM
United States
Native speaker of: Georgian
PRO pts in category: 12
Grading comment
thx

26 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ლუქი გატეხილია


Explanation:
ალბათ ის იგულისხმება, ადრე კონვერტებს რომ ლუქავდნენ, დაწებების ნაცვლად. მგონი ახლაც გამოიყენება გარკვეული ტიპის გზავნილების შეფუთვის დასალუქად.

--------------------------------------------------
Note added at 19 hrs (2009-02-21 15:17:51 GMT)
--------------------------------------------------

აი, აქ არის დალუქული წერილისა და გატეხილი ლუქის მაგალითი:
http://www.istockphoto.com/file_closeup/concepts_and_ideas/c...

Maya Gorgoshidze
Georgia
Native speaker of: Native in GeorgianGeorgian
PRO pts in category: 16
1 corroborated select project
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?