KudoZ home » Czech to English » General / Conversation / Greetings / Letters

diky moc

English translation: Thanks a lot! (English)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Czech term or phrase:diky moc (Czech)
English translation:Thanks a lot! (English)
Entered by: Chris Rowson

08:47 Mar 20, 2002
Czech to English translations [Non-PRO]
General / Conversation / Greetings / Letters
Czech term or phrase: diky moc
Ahoj Atko!!!

Pevne dufam ze sa ti dari.
Musela som sa ozvat ohladom tej Jeanninkinej roboty.
Chcela by som ta poprosit ci by si to mohol vybavovat
cez mna, lebo moj ocino ma teraz hrozne vela roboty a
aj tak to nakoniec ide vsetko cezo mna.
Dufam ze uz sa nieco vybavi, lebo uz ma poraza, lebo
nasi sa boja ze sa nic nepodari. Mne to zase nejde do
hlavy, lebo ked sme vtedy mi dvaja vybavovali robotu,
tak sme mali od tejto agentury dost vela ponuk, aj
minuly rok pre Jeanninku a to isla tiez tak ako teraz
na dva mesiace. Napis mi prosim ta co noveho ohladne
toho, aby si to uz aj ty mal konecnte z krku.Urcite
mas predsa aj vela inych starosti.

Diky moc.

Adka
Rindi
Thanks a lot!
Explanation:
"Diky moc" is Czech, and means thanks very much.
Selected response from:

Chris Rowson
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5????
Thomas Bollmann
4 +2Thanks a lot!Chris Rowson


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
????


Explanation:
das ist definitiv nicht Englisch, überprüfe mal Die Sprachen!!!

Thomas Bollmann
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in GermanGerman

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Geneviève von Levetzow
11 mins

agree  Wynona Kaspar
24 mins

agree  GBChrista
54 mins

agree  Ang
1 hr

agree  Chris Rowson: Ich glaube, es ist Tschechisch. Leider habe ich keine Zeit ...
1 hr

2 days21 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Thanks a lot!


Explanation:
"Diky moc" is Czech, and means thanks very much.

Chris Rowson
Native speaker of: Native in EnglishEnglish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jan Zeman: The entire text is in the Slovak language
5385 days

agree  Jakub Skřebský
5385 days