KudoZ home » English to Greek » Accounting

accrued

Greek translation: δεδουλευμένο


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:accrued
Greek translation:δεδουλευμένο
Entered by: Spiros Doikas

13:34 Nov 14, 2008
English to Greek translations [PRO]
Bus/Financial - Accounting / balance sheet
English term or phrase: accrued
accrued compensation, dedouleumenes i ofilomenes?
emilykar
Cyprus
δεδουλευμένο
Explanation:
δεδουλευμένες αποδοχές

http://www.google.gr/search?hl=en&client=firefox-a&rls=org.m...

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2008-11-14 13:40:46 GMT)
--------------------------------------------------

ή δεδουλευμένες αποζημιώσεις
αποζημιώσεις για (τα) δεδουλευμένα/δεδουλευμένων

ΕΛΜΕ: Καταγγελία για την κακή οικονομική κατάσταση καθηγητών
Γ) Της μη καταβολής των δεδουλευμένων αποζημιώσεων των κριτικών ή και άλλων Επιτροπών Καλλιτεχνικών αγώνων. Δ) Της μη αύξησης των χαμηλών τιμών αποζημιώσεων ...
www.chiosnews.com/cn2162008104070.asp
Selected response from:

Spiros Doikas
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +9δεδουλευμένο
Spiros Doikas
4προκύπτουσα αποζημίωσηEllen Kraus


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +9
δεδουλευμένο


Explanation:
δεδουλευμένες αποδοχές

http://www.google.gr/search?hl=en&client=firefox-a&rls=org.m...

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2008-11-14 13:40:46 GMT)
--------------------------------------------------

ή δεδουλευμένες αποζημιώσεις
αποζημιώσεις για (τα) δεδουλευμένα/δεδουλευμένων

ΕΛΜΕ: Καταγγελία για την κακή οικονομική κατάσταση καθηγητών
Γ) Της μη καταβολής των δεδουλευμένων αποζημιώσεων των κριτικών ή και άλλων Επιτροπών Καλλιτεχνικών αγώνων. Δ) Της μη αύξησης των χαμηλών τιμών αποζημιώσεων ...
www.chiosnews.com/cn2162008104070.asp

Spiros Doikas
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 19

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Assimina Vavoula
3 mins

agree  Evi Prokopi
32 mins

agree  Angeliki Papadopoulou
1 hr

agree  Nick Lingris: Αποδοχές. Αναφέρεται σε αυτό: http://www.taxheaven.gr/show_law.php?id=7454
1 hr

agree  Michael Iakovides
2 hrs

agree  socratisv
3 hrs

agree  Vicky Papaprodromou
4 hrs

agree  Ioanna Daskalopoulou
6 hrs

agree  Anastasia Giagopoulou
1 day21 hrs

32 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
προκύπτουσα αποζημίωση


Explanation:
to accrue means to <prokypto, proerchomai, e.g. <prokypton tokos. in the present περίπτωση < the compensation which has accrued or which has become due on account of sb. services or παροχές.

Ellen Kraus
Austria
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 4