KudoZ home » English to Greek » Accounting

asset-backed

Greek translation: χρεόγραφα καλυπτόμενα από στοιχεία ενεργητικού


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:asset-backed
Greek translation: χρεόγραφα καλυπτόμενα από στοιχεία ενεργητικού
Entered by: Assimina Vavoula

19:13 Nov 15, 2008
English to Greek translations [PRO]
Bus/Financial - Accounting / balance sheet
English term or phrase: asset-backed
the company's investments include asset backed securities..etc
emilykar
Cyprus
χρεόγραφα καλυπτόμενο από στοιχεία ενεργητικού
Explanation:
ΙΑΤΕ

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2008-11-15 19:22:02 GMT)
--------------------------------------------------

σορρυ,
χρεόγραφα καλυπτόμενα από στοιχεία ενεργητικού


--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2008-11-15 19:24:21 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.europarl.europa.eu/meetdocs/2004_2009/documents/r...


--------------------------------------------------
Note added at 16 mins (2008-11-15 19:30:15 GMT)
--------------------------------------------------

Οι εγγυήσεις του ΕΤΕ αναπτύχθηκαν από απλές εγγυήσεις χαρτοφυλακίου προς πλέον εξελιγμένα προϊόντα όπως ανταλλαγές αθέτησης πίστωσης και χρηματοοικονομικές εγγυήσεις σε χρεόγραφα βασισμένα σε στοιχεία του ενεργητικού. Αυτή η εξέλιξη είναι πιθανό ότι θα συνεχιστεί, με μεγαλύτερη στροφή προς τις διαρθρωμένες χρηματοπιστωτικές συναλλαγές, που ανταποκρίνονται ικανοποιητικά στην περιορισμένη ικανότητα τριτεγγύησης του ΕΤΕ.
eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=COM:2003:0713:FIN:EL:DOC

--------------------------------------------------
Note added at 17 mins (2008-11-15 19:30:59 GMT)
--------------------------------------------------

Συνεπώς, το συναντάμε και ως :
χρεόγραφα βασισμένα σε στοιχεία του ενεργητικού

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-11-15 20:26:38 GMT)
--------------------------------------------------

Επίσης, σύμφωνα με το CDT: χρεόγραφα που εξασφαλίζονται με περιουσιακά στοιχεία
Selected response from:

Assimina Vavoula
Greece
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1χρεόγραφα καλυπτόμενο από στοιχεία ενεργητικούAssimina Vavoula
4 +1χρεόγραφα δανεαικών εγγυήσεων (ABS) /τιτλοποίηση
Ioanna Daskalopoulou
4εμπράγματη διασφάλισηIvi Rocou
4τίτλοι (ή χρεόγραφα) εξασφαλιζμένοι (α) από περιουσιακά στοιχείαEllen Kraus


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
χρεόγραφα δανεαικών εγγυήσεων (ABS) /τιτλοποίηση


Explanation:
http://el.wikipedia.org/wiki

--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2008-11-15 19:24:30 GMT)
--------------------------------------------------

http://el.wikipedia.org/wiki/Διεθνής_χρηματοπιστωτική_κρίση_...

--------------------------------------------------
Note added at 11 mins (2008-11-15 19:25:30 GMT)
--------------------------------------------------

Sorry, το πρώτο λινκ δεν είναι σωστό. Κοίταξε στα υπόλοιπα.


    Reference: http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_economyepix_2_0...
    Reference: http://www.kefalaio.gr/news.asp?Details=106574
Ioanna Daskalopoulou
Greece
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 11

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Evi Prokopi
7 hrs
  -> Ευχαριστώ Εύη! Καλημέρα.

27 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
τίτλοι (ή χρεόγραφα) εξασφαλιζμένοι (α) από περιουσιακά στοιχεία


Explanation:
is the explanation of ABS (asset-backed securities)

Ellen Kraus
Austria
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 4

7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
χρεόγραφα καλυπτόμενο από στοιχεία ενεργητικού


Explanation:
ΙΑΤΕ

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2008-11-15 19:22:02 GMT)
--------------------------------------------------

σορρυ,
χρεόγραφα καλυπτόμενα από στοιχεία ενεργητικού


--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2008-11-15 19:24:21 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.europarl.europa.eu/meetdocs/2004_2009/documents/r...


--------------------------------------------------
Note added at 16 mins (2008-11-15 19:30:15 GMT)
--------------------------------------------------

Οι εγγυήσεις του ΕΤΕ αναπτύχθηκαν από απλές εγγυήσεις χαρτοφυλακίου προς πλέον εξελιγμένα προϊόντα όπως ανταλλαγές αθέτησης πίστωσης και χρηματοοικονομικές εγγυήσεις σε χρεόγραφα βασισμένα σε στοιχεία του ενεργητικού. Αυτή η εξέλιξη είναι πιθανό ότι θα συνεχιστεί, με μεγαλύτερη στροφή προς τις διαρθρωμένες χρηματοπιστωτικές συναλλαγές, που ανταποκρίνονται ικανοποιητικά στην περιορισμένη ικανότητα τριτεγγύησης του ΕΤΕ.
eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=COM:2003:0713:FIN:EL:DOC

--------------------------------------------------
Note added at 17 mins (2008-11-15 19:30:59 GMT)
--------------------------------------------------

Συνεπώς, το συναντάμε και ως :
χρεόγραφα βασισμένα σε στοιχεία του ενεργητικού

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-11-15 20:26:38 GMT)
--------------------------------------------------

Επίσης, σύμφωνα με το CDT: χρεόγραφα που εξασφαλίζονται με περιουσιακά στοιχεία

Assimina Vavoula
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 7

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nick Lingris: Δες το http://www.centralbank.gov.cy/media/pdf_gr/BCCRDG_DIRECTIVE_... "χρεόγραφα εξασφαλισμένα με στοιχεία ενεργητικού". Δεν είναι η μοναδική απόδοση, αλλά δίνει καλή τεκμηρίωση στην ερωτώσα.
1 hr
  -> Μμμ. Είστε και εσείς καλό ... ξετρυπωτήρι, αγαπητέ μου Νίκο. Το έχετε δε αποδείξει πολλάκις... Ευχαριστώ και εύχομαι ένα πολύ καλό βράδυ.

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
εμπράγματη διασφάλιση


Explanation:
asset-backed = εμπράγματη διασφάλιση.

Και:
asset-backed securities = διασφαλισμένα/καλυμμένα χρεόγραφα. (Χρυσοβιτσιώτης)


...διατήρηση από το τραπεζικό σύστημα δανειοδοτικών κριτηρίων που στηρίζονται αποκλειστικά και μόνο στην εμπράγματη διασφάλιση των δανείων.
http://www.enet.gr/online/online_text/c=114,dt=07.10.2003,id...





Example sentence(s):
  • Η νέα συμφωνία αντικαθιστά τα διασφαλισμένα χρεόγραφα ύψους 10 δισ. δολ. παρείχε τον Αύγουστο του 2006 στην GMAC, η Citigroup.

    Reference: http://www.capital.gr/gmessages/showTopic.asp?id=812238
Ivi Rocou
Greece
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 16