International Translation Day 2017

Join ProZ.com/TV for a FREE event on September 26-27th celebrating International Translation Day! 50+ hours of content, Chat, Live Q&A & more. Join 1,000's of linguists from around the globe as ProZ.com/TV celebrates International Translation Day.

Click for Full Participation
KudoZ home » English to Greek » Agriculture

cleaning web

Greek translation: πλέγμα καθαρισμού


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:cleaning web
Greek translation:πλέγμα καθαρισμού
Entered by: Daphne b

17:49 Feb 21, 2006
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Agriculture
English term or phrase: cleaning web
στο γεωργικό μηχάνημα lifter windrower
SGOUZA
πλέγμα καθαρισμού
Explanation:
Για να φύγουν τα χώματα.


--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2006-02-21 19:10:48 GMT)
--------------------------------------------------

"picking & cleaning" είμαι μάλλον "διαλογής και καθαρισμού"

Θα πρέπει να λειτουργεί με δονήσεις και ίσως λέγεται και "τραπέζι" ή "ιμάντας" στα Ελληνικά.



--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2006-02-21 19:32:38 GMT)
--------------------------------------------------

Εδώ βλέπουμε ένα αρχέγονο μοντέλο. Ισως το cleaning conveyor είναι προστάδιο του δικού μας cleaning web

http://64.233.179.104/search?q=cache:NyMAYAg4wDcJ:www.farmpi...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2006-02-21 19:38:17 GMT)
--------------------------------------------------

Αυτό εδώ είναι με "δονούμενο κόσκινο"... και κοστίζει μόνο 1435 ευρώ!

Τι πλέγμα, τι κόσκινο...

http://www.watzinger.co.at/suchergebnis_detail.asp?art_nr=N0...
Selected response from:

Andras Mohay
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +5πλέγμα καθαρισμούAndras Mohay
4κύλινδρος καθαρισμούIsodynamia


Discussion entries: 2





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
κύλινδρος καθαρισμού


Explanation:
Πιστεύω ότι είναι κάτι όπως αυτό στη φωτογραφία, αλλά σε μεγαλύτερο.

http://www.stihl.gr/navi/default.htm?cat=1&sub=1&contenturl=...


Isodynamia
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +5
πλέγμα καθαρισμού


Explanation:
Για να φύγουν τα χώματα.


--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2006-02-21 19:10:48 GMT)
--------------------------------------------------

"picking & cleaning" είμαι μάλλον "διαλογής και καθαρισμού"

Θα πρέπει να λειτουργεί με δονήσεις και ίσως λέγεται και "τραπέζι" ή "ιμάντας" στα Ελληνικά.



--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2006-02-21 19:32:38 GMT)
--------------------------------------------------

Εδώ βλέπουμε ένα αρχέγονο μοντέλο. Ισως το cleaning conveyor είναι προστάδιο του δικού μας cleaning web

http://64.233.179.104/search?q=cache:NyMAYAg4wDcJ:www.farmpi...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2006-02-21 19:38:17 GMT)
--------------------------------------------------

Αυτό εδώ είναι με "δονούμενο κόσκινο"... και κοστίζει μόνο 1435 ευρώ!

Τι πλέγμα, τι κόσκινο...

http://www.watzinger.co.at/suchergebnis_detail.asp?art_nr=N0...

Andras Mohay
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Manolis Dardoufas
5 mins
  -> Ευχαριστώ

agree  Vicky Papaprodromou: Mηηηηη... βλέπω αυτό το e- και μου ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι. Εχω και τον Νίκο που το λέει συνέχεια "ηλ-/ηλε-/η-" κι έχω παραφρονήσει.
25 mins
  -> Ευχαριστώ. e-κασίες κάνω, βέβαια / Ειναι όντως e-λίθιο και γι' αστείο το βαλα. Και το blog = e-μερολόγιο και καθαρίσαμε...

agree  flipendo
34 mins
  -> Ευχαριστώ

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
12 hrs
  -> Ευχαριστώ

agree  Konstantinos Karanikas B.Sc. Electr. Eng., MITI
13 hrs
  -> Ευχαριστώ