KudoZ home » English to Greek » Agriculture

streak

Greek translation: ράβδωση


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:streak
Greek translation:ράβδωση
Entered by: lina katsan

08:04 Jan 16, 2008
English to Greek translations [PRO]
Science - Agriculture
English term or phrase: streak
maize streak virus
lina katsan
ράβδωση
Explanation:
ιός ράβδωσης καλαμποκιού/αραβοσίτου

Domain: AGRICULTURE, FORESTRY AND FISHERIES
CONTEXT: ασθένεια των γεωμήλων.
Term ράβδωση
Reliability 3 (Reliable)
Term Ref. Δημ. Ζάχος, "Ασθένειαι των γεωμήλων", Μπενάκειο Φυτοπαθολογικό Ινστιτούτο, Κηφισιά, 1962
Date 26/01/1995


http://www.teilar.gr/schools/steg/agriculture/lessons/lesson...
Από τους σημαντικότερους ιούς θεωρούνται ο ιός του καρουλιάσματος των φύλλων και ο ιός της ράβδωσης, στους οποίους υπολογίζεται ότι οφείλεται το 80% των ζημιών που αποδίδονται σε ιούς.

Selected response from:

Eri Koutala
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +6ράβδωση
Eri Koutala
3 +4ιός ράβδωσης του καλαμποκιού
Tina Lavrentiadou


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
ιός ράβδωσης του καλαμποκιού


Explanation:
ΜSV: Maize Streak Virus

Δεν το έχω δει πουθενά στο δίκτυο, εκτός από τον ιό ράβδωσης στα γαρύφαλλα: "Άλλες ιώσεις των γαρυφάλλων είναι η Ράβδωση (Carnation Streak Virus)" (βλ. αναφορά παρακάτω).
Ίσως κάποιος ειδικός στο θέμα να απαντήσει καλύτερα.
Καλή τύχη!



    Reference: http://209.85.135.104/search?q=cache:AObjokrcNOUJ:daedalus.m...
Tina Lavrentiadou
Portugal
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  aggelpan: Ράβδωση καλαμποκιού http://www.agrool.gr/files/ioi.pdf
10 mins
  -> Ευχαριστώ πολύ, Αγγελική!

agree  socratisv
14 mins
  -> Ευχαριστώ πολύ, Σωκράτη!

agree  Vicky Papaprodromou
2 hrs
  -> Thnks a lot!

agree  Evi Prokopi
4 hrs
  -> Thank you!

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +6
ράβδωση


Explanation:
ιός ράβδωσης καλαμποκιού/αραβοσίτου

Domain: AGRICULTURE, FORESTRY AND FISHERIES
CONTEXT: ασθένεια των γεωμήλων.
Term ράβδωση
Reliability 3 (Reliable)
Term Ref. Δημ. Ζάχος, "Ασθένειαι των γεωμήλων", Μπενάκειο Φυτοπαθολογικό Ινστιτούτο, Κηφισιά, 1962
Date 26/01/1995


http://www.teilar.gr/schools/steg/agriculture/lessons/lesson...
Από τους σημαντικότερους ιούς θεωρούνται ο ιός του καρουλιάσματος των φύλλων και ο ιός της ράβδωσης, στους οποίους υπολογίζεται ότι οφείλεται το 80% των ζημιών που αποδίδονται σε ιούς.




    Reference: http://iate.europa.eu/iatediff/SearchByQuery.do
    Reference: http://www.teilar.gr/schools/steg/agriculture/lessons/lesson...
Eri Koutala
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  aggelpan
4 mins
  -> Ευχαριστώ Αγγελική! Καλημέρα!

agree  socratisv
7 mins
  -> Καλημέρα Σωκράτη & ευχαριστώ!

agree  Vicky Papaprodromou
2 hrs
  -> Ευχαριστώ πολύ Βίκυ! Καλή σου μέρα!

agree  xxxChristos Fil
3 hrs
  -> Ευχαριστώ πολύ Χρήστο!

agree  Evi Prokopi
4 hrs
  -> Ευχαριστώ πολύ Εύη!

agree  Mirjana Popovic Kirkontzogloy
4 hrs
  -> Thanks a lot!