KudoZ home » English to Greek » Agriculture

Skid-mounted sprayer

Greek translation: Ψεκαστικό μηχάνημα με πέλματα ολίσθησης.


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Skid-mounted sprayer
Greek translation:Ψεκαστικό μηχάνημα με πέλματα ολίσθησης.
Entered by: xxxeleni_v

14:07 Feb 3, 2009
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Agriculture / Γεωργικά μηχανήματα
English term or phrase: Skid-mounted sprayer
Skid-mounted sprayers are carried in a pickup or flat-bed truck which accomodates large capacity tanks.
xxxeleni_v
Ψεκαστικό μηχάνημα με πέλματα ολίσθησης.
Explanation:
...

--------------------------------------------------
Note added at 18 ώρες (2009-02-04 09:03:51 GMT)
--------------------------------------------------

eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:32000L0... - 306k

--------------------------------------------------
Note added at 19 ώρες (2009-02-04 09:39:27 GMT)
--------------------------------------------------

EUR-Lex - 32000L0014 - ELΟι αεροσυμπιεστές τοποθετούνται επάνω στο ανακλαστικό επίπεδο οι αεροσυμπιεστές με πέλματα ολίσθησης τοποθετούνται επάνω σε στήριγμα ύψους 0,40m, ...
eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:32000L0... - 306k -
Selected response from:

Panagiotis Andrias
Greece
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Ψεκαστικό μηχάνημα με πέλματα ολίσθησης.
Panagiotis Andrias
4αντλία σε τροχοπέδιλαDespina D.
3ψεκαστήρας στερεωμένος σε έλκηθροEllen Kraus


  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
skid-mounted sprayer
ψεκαστήρας στερεωμένος σε έλκηθρο


Explanation:
θα έλεγα εδώ

Ellen Kraus
Austria
Native speaker of: Native in GermanGerman

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
skid-mounted sprayer
αντλία σε τροχοπέδιλα


Explanation:
Yparxei se empisti online selida

Despina D.
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in GermanGerman

6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
skid-mounted sprayer
Ψεκαστικό μηχάνημα με πέλματα ολίσθησης.


Explanation:
...

--------------------------------------------------
Note added at 18 ώρες (2009-02-04 09:03:51 GMT)
--------------------------------------------------

eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:32000L0... - 306k

--------------------------------------------------
Note added at 19 ώρες (2009-02-04 09:39:27 GMT)
--------------------------------------------------

EUR-Lex - 32000L0014 - ELΟι αεροσυμπιεστές τοποθετούνται επάνω στο ανακλαστικό επίπεδο οι αεροσυμπιεστές με πέλματα ολίσθησης τοποθετούνται επάνω σε στήριγμα ύψους 0,40m, ...
eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:32000L0... - 306k -

Panagiotis Andrias
Greece
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 12