KudoZ home » English to Greek » Archaeology

saber-toothed cat

Greek translation: σπαθόδοντα (αιλουροειδή)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:saber-toothed cat
Greek translation:σπαθόδοντα (αιλουροειδή)
Entered by: athinapt

22:18 Jul 4, 2008
English to Greek translations [PRO]
Science - Archaeology / paleontology
English term or phrase: saber-toothed cat
smilodon
athinapt
σπαθόδοντα (αιλουροειδή)
Explanation:
http://www.google.com/search?q=σπαθόδοντα&sourceid=navclient...

--------------------------------------------------
Note added at 8 hrs (2008-07-05 07:16:01 GMT)
--------------------------------------------------

Ιδού και μια αναφορά από το Νάνο Βαλαωρίτη:
............
Δεινοσαυράκια παίζοντας στο δειλινό ενός δάσους
’νθρωποι πρωτόγονοι που τα παραφυλάνε
Με πέτρες βέλη ρόπαλα και λίθινα εργαλεία
Ελέφαντες προϊστορικοί και τίγρεις με ***σπαθόδοντες***
Στη λίμνη ο ιχθυόσαυρος προβάλλει το λαιμό του
Και πτεροδάχτυλα πουλιά και σαύρες ορνιθόρυγχες
Βουβάλια βόσκουν κι άλογα στα πράσινα λειβάδια
..............
Selected response from:

Costas Zannis
Grading comment
Ευχαριστώ
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2σμιλόδοντας
Spiros Doikas
4μαχαιρόδοντες, μαχαιρόδοντα αιλουροειδήammon
3σπαθόδοντα (αιλουροειδή)
Costas Zannis


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
σμιλόδοντας


Explanation:
Smilodon (pronounced /ˈsmаɪləˌdɒn/), sometimes called saber-toothed tiger is an extinct genus of large machairodontine saber-toothed cats that lived between approximately

--------------------------------------------------
Note added at 12 mins (2008-07-04 22:30:58 GMT)
--------------------------------------------------

Μπορείς να πεις φελίδες/αιλουροειδή/τίγρεις με αιχμηρά δόντια

Απολιθώματα μιας αρχαίας καμηλοπάρδαλης, αντιλόπων, ρινόκερων, ***τίγρεων με αιχμηρά δόντια***, μαστόδοντων και άλλων μεγάλων ζώων, ...
www.setimes.com/cocoon/setimes/xhtml/el/features/setimes/fe...


    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Saber-toothed_cat
Spiros Doikas
Native speaker of: Native in GreekGreek
Notes to answerer
Asker: Ξέρω πως είναι ο σμιλόδοντας, αλλά το saber-toothed cat δίνεται ως επεξήγηση του σμιλόδοντα στο κείμενο, και πρέπει να μεταφραστεί.

Asker: Ευχαριστώ!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou
1 hr

agree  Evi Prokopi
2 hrs

8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
σπαθόδοντα (αιλουροειδή)


Explanation:
http://www.google.com/search?q=σπαθόδοντα&sourceid=navclient...

--------------------------------------------------
Note added at 8 hrs (2008-07-05 07:16:01 GMT)
--------------------------------------------------

Ιδού και μια αναφορά από το Νάνο Βαλαωρίτη:
............
Δεινοσαυράκια παίζοντας στο δειλινό ενός δάσους
’νθρωποι πρωτόγονοι που τα παραφυλάνε
Με πέτρες βέλη ρόπαλα και λίθινα εργαλεία
Ελέφαντες προϊστορικοί και τίγρεις με ***σπαθόδοντες***
Στη λίμνη ο ιχθυόσαυρος προβάλλει το λαιμό του
Και πτεροδάχτυλα πουλιά και σαύρες ορνιθόρυγχες
Βουβάλια βόσκουν κι άλογα στα πράσινα λειβάδια
..............

Costas Zannis
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4
Grading comment
Ευχαριστώ

489 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
μαχαιρόδοντες, μαχαιρόδοντα αιλουροειδή


Explanation:
http://en.wikipedia.org/wiki/Machairodontinae

http://archive.enet.gr/online/online_text/c=112,id=55083104

ammon
Native speaker of: Native in GreekGreek