KudoZ home » English to Greek » Art/Literary

draw

Greek translation: (είναι υποχρεωμένος) να αντλήσει


05:48 Dec 7, 2001
English to Greek translations [Non-PRO]
Art/Literary
English term or phrase: draw
A third proposal is to define the cognitive stock on which the ideal critic is entitled to draw by reference not to its source of origin but to its function.
christina
Greek translation:(είναι υποχρεωμένος) να αντλήσει
Explanation:
Το "draw" αναφέρεται στο "stock" το οποιο αποδίδω π.χ. ως απόθεμα, υλικό και κατά συνέπεια αποδίδω το ρήμα ως αντλώ.
Καλή συνέχεια!
Selected response from:

Spyros Chryssikopoulos
Greece
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1(είναι υποχρεωμένος) να αντλήσει
Spyros Chryssikopoulos
5(είναι υποχρεωμένος) να αντλήσει
Spyros Chryssikopoulos


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
(είναι υποχρεωμένος) να αντλήσει


Explanation:
Το "draw" αναφέρεται στο "stock" το οποιο αποδίδω π.χ. ως απόθεμα, υλικό και κατά συνέπεια αποδίδω το ρήμα ως αντλώ.
Καλή συνέχεια!

Spyros Chryssikopoulos
Greece
Native speaker of: Greek
PRO pts in pair: 52

15 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
(είναι υποχρεωμένος) να αντλήσει


Explanation:
Το "draw" αναφέρεται στο "stock" το οποιο αποδίδω π.χ. ως απόθεμα, υλικό και κατά συνέπεια αποδίδω το ρήμα ως αντλώ.
Καλή συνέχεια!

Spyros Chryssikopoulos
Greece
Native speaker of: Greek
PRO pts in pair: 52

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Betty Revelioti
49 mins