KudoZ home » English to Greek » Art/Literary

consequences flowing from her character

Greek translation: ...συνέπειες που απορρέουν από τον χαρακτήρα της


05:13 Aug 18, 2002
English to Greek translations [Non-PRO]
Art/Literary / eulogy
English term or phrase: consequences flowing from her character
Her influence endures in the unending consequences flowing from her character and deeds.

[part of the text for a eulogy]
2M Languages
Greek translation:...συνέπειες που απορρέουν από τον χαρακτήρα της
Explanation:
...συνέπειες (ή επιπτώσεις) που απορρέουν από τον χαρακτήρα της...=
...synepiew (or epiptosis) pou aporeoun apo ton haraktira tis...

I hope I helped you.
Selected response from:

Joanna5
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3...συνέπειες που απορρέουν από τον χαρακτήρα τηςJoanna5
5 +1αξίες που απορρέουν απο το χαρακτήρα τηςDionysia
5επιτεύγματα που είναι απόρροια του χαρακτήρα τηςxxxx-Translator
4επακόλουθα, που είναι απόρροια του χαρακτήρα και των πράξεών της.Vasiliki Papadimitriou
4αξίες που πηγάζουν από το χαρακτήρα της.
Dimitra Karamperi


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
αξίες που πηγάζουν από το χαρακτήρα της.


Explanation:
consequence: σημαίνει "συνέπεια" αλλά και "αξία".


    Reference: http://www.in.gr/dictionary/lookup.asp?Word=consequence&Tran...
Dimitra Karamperi
Greece
Native speaker of: Greek
PRO pts in pair: 50

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
αξίες που απορρέουν απο το χαρακτήρα της


Explanation:
flow-ρεω,κυλάω αλλα και απορρέω

Dionysia
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Estella
19 hrs
  -> thank you

9 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
επιτεύγματα που είναι απόρροια του χαρακτήρα της


Explanation:
Η επιρροή της παραμένει φανερή στα πολυάριθμα επιτεύγματα που είναι απόρροια του χαρακτήρα και των έργων της.

"consequence" is an outcome, a result, of something that happened or was done, I have never seen it used as "αξία" (value)

xxxx-Translator
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 303

1 day56 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
...συνέπειες που απορρέουν από τον χαρακτήρα της


Explanation:
...συνέπειες (ή επιπτώσεις) που απορρέουν από τον χαρακτήρα της...=
...synepiew (or epiptosis) pou aporeoun apo ton haraktira tis...

I hope I helped you.


Joanna5
PRO pts in pair: 7

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  makednos
44 mins
  -> Thank you very much!

agree  Vassilios Ikonomidis
1 day9 hrs
  -> Thank you very much!

agree  Maria Nicholas
5 days
  -> Thank you very much!

1 day4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
επακόλουθα, που είναι απόρροια του χαρακτήρα και των πράξεών της.


Explanation:
The whole sentence would be:

Η επιρροή της διαρκεί/ έχει διάρκεια χάρις στα ατέλειωτα επακόλουθα, που είναι απόρροια του χαρακτήρα και των πράξεών της.

good luck
Vasiliki

Vasiliki Papadimitriou
PRO pts in pair: 47

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  xxxx-Translator: "ατέλειωτα επακόλουθα" doesn't make much sense in Greek
8 hrs