KudoZ home » English to Greek » Art/Literary

make a go of it

Greek translation: προχωρώ με την/συνεχίζω την/βρίσκω νόημα στην/τα καταφέρνω στην ζωή μου


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:to make a go of one's life
Greek translation:προχωρώ με την/συνεχίζω την/βρίσκω νόημα στην/τα καταφέρνω στην ζωή μου
Entered by: Vicky Papaprodromou

14:31 Nov 6, 2003
English to Greek translations [Non-PRO]
Art/Literary
English term or phrase: make a go of it
-Do you think that someone can start life over and make a go of it?
-Definitely.
Dionysia
Greece
να προχωρήσει/να συνεχίσει/να βρει νόημα
Explanation:
Πιστεύεις πως μπορεί κάποιος να ξαναφτιάξει την ζωή του και να προχωρήσει;
ή
Πιστεύεις πως μπορεί κάποιος να πάρει την ζωή του απ' την αρχή και να συνεχίσει;
ή
Πιστεύεις πως μπορεί κάποιος να ξαναφτιάξει την ζωή του και να την βάλει στο αυλάκι;
ή
Πιστεύεις πως μπορεί κάποιος να ξαναφτιάξει την ζωή του και να της δώσει νόημα;
Selected response from:

Vicky Papaprodromou
Greece
Grading comment
Ευχαριστώ πάρα πολύ!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5να προχωρήσει/να συνεχίσει/να βρει νόημα
Vicky Papaprodromou
4 +1¦Κ¦Α¦Ι ¦Ν¦Α έ¦Φ¦Ε¦Ι ¦Ε¦Π¦Ι¦Σ¦Τ¦Φί¦Α /¦Ν¦Α ¦Εί¦Ν¦Α¦Ι ¦Ε¦Π¦Ι¦Σ¦Τ¦Φ¦Η¦Μέ¦Ν¦Ος
Spiros Doikas


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
να προχωρήσει/να συνεχίσει/να βρει νόημα


Explanation:
Πιστεύεις πως μπορεί κάποιος να ξαναφτιάξει την ζωή του και να προχωρήσει;
ή
Πιστεύεις πως μπορεί κάποιος να πάρει την ζωή του απ' την αρχή και να συνεχίσει;
ή
Πιστεύεις πως μπορεί κάποιος να ξαναφτιάξει την ζωή του και να την βάλει στο αυλάκι;
ή
Πιστεύεις πως μπορεί κάποιος να ξαναφτιάξει την ζωή του και να της δώσει νόημα;

Vicky Papaprodromou
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 3292
Grading comment
Ευχαριστώ πάρα πολύ!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nadia-Anastasia Fahmi: ... και να τα καταφέρει;
16 mins
  -> Ναι, αυτό εννοώ με το να προχωρήσει...να τα καταφέρει.Ευχαριστώ, Νάντια...και για την προσθήκη.

agree  Costas Zannis: Definitely
17 mins
  -> Ευχαριστώ!

agree  Gregoris Kondylis
32 mins
  -> Καλησπέρα, Γρηγόρη. Ευχαριστώ!

agree  Evdoxia R.
50 mins
  -> Ευχαριστώ!

agree  Betty Revelioti
5 hrs
  -> Ευχαριστώ!

7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
¦Κ¦Α¦Ι ¦Ν¦Α έ¦Φ¦Ε¦Ι ¦Ε¦Π¦Ι¦Σ¦Τ¦Φί¦Α /¦Ν¦Α ¦Εί¦Ν¦Α¦Ι ¦Ε¦Π¦Ι¦Σ¦Τ¦Φ¦Η¦Μέ¦Ν¦Ος


Explanation:
Spanish Translation of went - WordReference.com English-Spanish ...
... go de un (solo) golpe. 3, (informal) (= success) to make a go of something
tener ¨¦xito en algo. 4, (in expressions) ΅τ IDIOM: it's ...
www.wordreference.com/es/translation.asp?tranword=went

--------------------------------------------------
Note added at 2003-11-06 14:39:49 (GMT)
--------------------------------------------------

να είναι επιτυχημένος /να επιτύχει /να έχει επιτυχία

Spiros Doikas
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 3901

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nadia-Anastasia Fahmi
13 mins