KudoZ home » English to Greek » Astronomy & Space

"Jellyfish Nebula"

Greek translation: «Νεφέλωμα Jellyfish»


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:"Jellyfish Nebula"
Greek translation:«Νεφέλωμα Jellyfish»
Entered by: Evangelia Tsichlis

10:26 Oct 25, 2006
English to Greek translations [PRO]
Science - Astronomy & Space / (Book about the Universe)
English term or phrase: "Jellyfish Nebula"
Einai nefeloma, ston asterismo ton Didimon alla den brisko episimi elliniki apodosi. Gnorizete an uparxoun glossaries i lexika gia tis onomasies ton nefelomaton ktl? (p.x. "Thor's Helmet", "Eskimo Nebula", "Praesepe", "Cigar Galaxy", "Owl Nebula", "Sunflower Galaxy", "Whirlpool Galaxy", "Southern Pinwheel", "Lagoon Nebula".)
istros
«Νεφέλωμα Jellyfish»
Explanation:
Απ’ ότι φαίνεται το Jellyfish Nebula και to Medusa Nebula είναι δυο διαφορετικά Νεφελώματα και τα δύο όμως στον Αστερισμό των Διδύμων. Το Jellyfish είναι το νεφέλωμα IC443 ενώ το Medusa είναι το Abell 21. Εφόσον το Νεφέλωμα της Μέδουσας υπάρχει ήδη και στην αγγλική γλώσσα θα προκαλούσε σύγχιση να έχουν το ίδιο όνομα και επίσης θα ήταν αστείο να ονομάσουμε το Νεφέλωμα Jellyfish ως νεφέλωμα της Τσούχτρας. Θα μπορούσε να μείνει ως έχει αφού πρόκειται για ονομασία.
Selected response from:

Evangelia Tsichlis
Greece
Grading comment
Thanx a lot. You were right.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1«Νεφέλωμα Jellyfish»
Evangelia Tsichlis
2Νεφέλωμα ΜέδουσαAssimina Vavoula


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
Jellyfish Nefula
Νεφέλωμα Μέδουσα


Explanation:
...

Assimina Vavoula
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
Notes to answerer
Asker: Αυτή νομίζω και εγώ οτι ειναι η καταλληλότερη απόδοση απλά δεν είμαι σιγουρη για την παγιοποιήση της στα ελληνικά. Σ' ευχαριστώ.


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
«Νεφέλωμα Jellyfish»


Explanation:
Απ’ ότι φαίνεται το Jellyfish Nebula και to Medusa Nebula είναι δυο διαφορετικά Νεφελώματα και τα δύο όμως στον Αστερισμό των Διδύμων. Το Jellyfish είναι το νεφέλωμα IC443 ενώ το Medusa είναι το Abell 21. Εφόσον το Νεφέλωμα της Μέδουσας υπάρχει ήδη και στην αγγλική γλώσσα θα προκαλούσε σύγχιση να έχουν το ίδιο όνομα και επίσης θα ήταν αστείο να ονομάσουμε το Νεφέλωμα Jellyfish ως νεφέλωμα της Τσούχτρας. Θα μπορούσε να μείνει ως έχει αφού πρόκειται για ονομασία.


    Reference: http://www.cedar-astronomers.org/files/contributions/PN_Nick...
    Reference: http://paginas.terra.com.br/arte/astrophotography2/nebulae/i...
Evangelia Tsichlis
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4
Grading comment
Thanx a lot. You were right.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxstardome: Πληροφοριακά να συμπληρώσω ότι τo νεφέλωμα Jellyfish είναι υπόλειμμα υπερκαινοφανούς κοντά στον η Διδύμων ενώ το Medusa (το νεφέλωμα της Μέδουσας) πλανητικό νεφέλωμα κοντά στον λ Διδύμων. Είναι λοιπόν διαφορετικά νεφελώματα του ιδίου αστερισμού.
1 day11 hrs