KudoZ home » English to Greek » Automotive / Cars & Trucks

Tipper Wheel-mounted Crane

Greek translation: φορτηγό με ανατροπή και γερανό / ελαστικοφόρος γερανός με ανατροπή


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Tipper Wheel-mounted Crane
Greek translation:φορτηγό με ανατροπή και γερανό / ελαστικοφόρος γερανός με ανατροπή
Entered by: Vicky Papaprodromou

10:42 Dec 30, 2003
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / trucks
English term or phrase: Tipper Wheel-mounted Crane
--
Spiros Doikas
φορτηγό με ανατροπή και γερανό
Explanation:
Και, για του λόγου το αληθές, άφθονες φωτογραφίες στο:
http://www.occasion-camion.com/english/liste.asp?page=liste&...
Selected response from:

Vicky Papaprodromou
Greece
Grading comment
Thanks!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3φορτηγό με ανατροπή και γερανό
Vicky Papaprodromou
5ελαστικοφόρος γερανός με ανατροπή
Georgios Paraskevopoulos
3 -1ανατρεπόμενος γερανός
Katerina Kallitsi


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
tipper wheel-mounted crane
ανατρεπόμενος γερανός


Explanation:
Εδώ έχει φωτογραφίες: http://www.tpub.com/content/engine/14081/css/14081_303.htm
Μπορεί εσύ να καταλάβεις καλύτερα.

Γίνεται ο γερανός (το όχημα) να έχει ταυτόχρονα και ανατρεπόμενη ρυμούλκα;

Katerina Kallitsi
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 24

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Vicky Papaprodromou: Ναι μεν, σε αντίθεση με τον Κώστα, έδωσες την "ανατροπή" όπως και στην προηγούμενη ερώτηση, αλλά μόνο τα φορτηγά είναι ανατρεπόμενα, οι γερανοί είναι ένα επιπλέον "αξεσουάρ" τους...κομματάκι μεγάλο, βέβαια στην περίπτωση αυτή.
2 hrs
  -> Σωστά, μάλλον έχεις δίκιο. Κάτι δε μου πήγαινε καλά

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
tipper wheel-mounted crane
φορτηγό με ανατροπή και γερανό


Explanation:
Και, για του λόγου το αληθές, άφθονες φωτογραφίες στο:
http://www.occasion-camion.com/english/liste.asp?page=liste&...


    Reference: http://www.mobile.com.gr/viewers/truck_details.asp?truck_id=...
    Reference: http://www.shops.gr/delivanis/leaf.asp?Product_Id=MER1722
Vicky Papaprodromou
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 131
Grading comment
Thanks!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Katerina Kallitsi: Σωστά. Έτσι είναι καλύτερο
32 mins
  -> Eυχαριστώ, Κατερίνα!

agree  Costas Zannis
1 hr
  -> Ευχαριστώ πολύ, Κώστα!

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
3 hrs
  -> Ευχαριστώ, Νάντια!

12 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
tipper wheel-mounted crane
ελαστικοφόρος γερανός με ανατροπή


Explanation:
Βλεπέ την παρακάτω ιστοσελίδα

SENNEBOGEN κατασκευάζει Γερανούς Ελαστικοφόρους και Ερπυστριοφόρους, με δικτυωτό ή τηλεσκοπικό βέλος, Γερανούς λιμένος, όπως και ειδικά μηχανήματα για χρήση σε υλικά σκράπ και φόρτωση ξυλείας.

--------------------------------------------------
Note added at 12 hrs 18 mins (2003-12-30 23:01:47 GMT)
--------------------------------------------------

Η σωστή ιστοσελίδα είναι η ακόλουθη:
http://www.sarantopoulos.com.gr/p4.htm



    Reference: http://www.sarantopoulos.com.gr/p5.htm
Georgios Paraskevopoulos
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in SwedishSwedish