KudoZ home » English to Greek » Automotive / Cars & Trucks

Maintenance Gantry

Greek translation: (γερανο)γέφυρα ή ικρίωμα εργασιών συντήρησης


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Maintenance Gantry
Greek translation:(γερανο)γέφυρα ή ικρίωμα εργασιών συντήρησης
Entered by: Nadia-Anastasia Fahmi

10:43 Dec 30, 2003
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / trucks
English term or phrase: Maintenance Gantry
--
Spiros Doikas
γέφυρα ή ικρίωμα εργασιών συντήρησης
Explanation:
..
Selected response from:

Nadia-Anastasia Fahmi
Greece
Grading comment
Thanks!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1γέφυρα ή ικρίωμα εργασιών συντήρησης
Nadia-Anastasia Fahmi
5 +1γερανογέφυρα για εργασίες συντήρησης
Vicky Papaprodromou
4Γερανός με γέφυρα συντήρησης/επισκευής/υπηρεσίας
Katerina Kallitsi
4Γερανοφόρο όχημα συντήρησης
Costas Zannis


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
maintenance gantry
Γερανοφόρο όχημα συντήρησης


Explanation:
Το λένε και "καλαθοφόρο"

Costas Zannis
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 159

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
maintenance gantry
Γερανός με γέφυρα συντήρησης/επισκευής/υπηρεσίας


Explanation:
-

Katerina Kallitsi
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 24

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
maintenance gantry
γερανογέφυρα για εργασίες συντήρησης


Explanation:
Αν πρόκειται για gantry crane.

Ωστόσο υπάρχει και το gantry truck.

A "gantry truck" is a motor vehicle so designed and constructed that it straddles the load to be transported and by means of appropriate mechanism picks up the load and supports it during transportation.

Δηλαδή, είναι φορτηγό εφοδιασμένο με μικρή γερανογέφυρα για σταθερή μεταφορά και συντήρηση άλλων οχημάτων...υποθέτω πως είναι σαν αυτά που έχουν τα συνεργεία των εταιρειών που μεταφέρουν και ακολουθούν τα αγωνιστικά αυτοκίνητα στα ράλλυ.




    Reference: http://www.dmv.ca.gov/pubs/vctop/d01/vc335.htm
Vicky Papaprodromou
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 131

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Georgios Paraskevopoulos
7 hrs
  -> Ευχαριστώ, Γιώργο!

6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
maintenance gantry
γέφυρα ή ικρίωμα εργασιών συντήρησης


Explanation:
..

Nadia-Anastasia Fahmi
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 20
Grading comment
Thanks!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Georgios Paraskevopoulos: (γερανο-)γέφυρα με ....
5 hrs
  -> Συμφωνώ, γιατί μπορεί να είναι και κινητή... Καλή Χρονιά, Γιώργο, με υγεία και ό,τι άλλο επιθυμείς... Να χαίρεσαι την οικογένειά σου...!!