KudoZ home » English to Greek » Automotive / Cars & Trucks

Flatbed Lorry + Tarpaulin

Greek translation: φορτηγό με επίπεδη ανοιχτή καρότσα με αδιάβροχο κάλυμμα


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Flatbed Lorry + Tarpaulin
Greek translation:φορτηγό με επίπεδη ανοιχτή καρότσα με αδιάβροχο κάλυμμα
Entered by: Katerina Kallitsi

10:48 Dec 30, 2003
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / trucks
English term or phrase: Flatbed Lorry + Tarpaulin
--
Spiros Doikas
φορτηγό με επίπεδη ανοιχτή καρότσα με αδιάβροχο κάλυμμα
Explanation:
μουσαμά κυρίως.
Ιδού και η εξήγηση στα Αγγλικά: waterproof fabric,especially large pieces used to protect cargo from weather.Originally cotton duck tarpaulin. Also plain jute or hemp fabric,waterproofed with tar.
Selected response from:

Katerina Kallitsi
Grading comment
Thanks!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4φορτηγό με επίπεδη ανοιχτή καρότσα με αδιάβροχο κάλυμμα
Katerina Kallitsi
4φορτηγό ανοιχτής πλατφόρμας + καλύμμα μουσαμά
Costas Zannis


  

Answers


1 day 57 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
flatbed lorry + tarpaulin
φορτηγό με επίπεδη ανοιχτή καρότσα με αδιάβροχο κάλυμμα


Explanation:
μουσαμά κυρίως.
Ιδού και η εξήγηση στα Αγγλικά: waterproof fabric,especially large pieces used to protect cargo from weather.Originally cotton duck tarpaulin. Also plain jute or hemp fabric,waterproofed with tar.

Katerina Kallitsi
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 24
Grading comment
Thanks!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou
43 mins
  -> Thanks, Vicky

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
2 hrs
  -> Thanks, Νάντια!

agree  Irene (Renata) Liapis
4 hrs
  -> Ευχαριστώ, Ρενάτα

agree  Valentini Mellas
1 day 7 hrs
  -> Ευχαριστώ, Βαλεντίνη

24 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
flatbed lorry + tarpaulin
φορτηγό ανοιχτής πλατφόρμας + καλύμμα μουσαμά


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 2 days 13 mins (2004-01-01 11:02:02 GMT)
--------------------------------------------------

Φορτηγό με επίπεδο αμάξωμα (με) κάλυμμα μουσαμά

ΝΙΚ. ΚΙΟΛΕΙΔΗΣ ΑΕΒΕ Εργοστάσιο Αμαξωμάτων,
Βαγονιών και Ρυμουλκούμενων Οχημάτων.
www.kioleides.com/gr_index.html - 3k -

Costas Zannis
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 159

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Katerina Kallitsi: με επίπεδη ανοιχτή καρότσα με αδιάβροχο κάλυμμα (μουσαμά)
58 mins

neutral  Vicky Papaprodromou: Συμφωνώ κυρίως με την Κατερίνα."Φορτηγό με ανοιχτή καρότσα καλυμμένη με μουσαμά". Κάτι με την "ανοιχτή πλατφόρμα" δεν ακούγεται σωστό.
4 hrs

agree  Georgios Paraskevopoulos
12 hrs

disagree  Nadia-Anastasia Fahmi: Τα φορτηγά δεν έχουν πλατφόρμα, αλλά καρότσα. // Δεν διαφωνώ καθ' έξιν και το ξέρεις, έχω συμφωνήσει πολλές φορές μαζί σου... αμάξωμα, κν . καρότσα, καροσερί, άρα διαφώνησα σωστά. Γιατί η διαφωνία θα πρέπει να τίθεται σε προσωπικό επίπεδο;
1 day 5 hrs
  -> Τα κάρρα έχουν "καρότσα". Τα φορτηγά έχουν "αμάξωμα". Αν διαφωνούμε (καθ'έξιν), να διαφωνούμε σωστά.