jump starting

Greek translation: εκκίνηση με εξωτερική μπαταρία

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:jump starting
Greek translation:εκκίνηση με εξωτερική μπαταρία
Entered by: Katerina Kallitsi

21:05 Oct 24, 2004
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / Operation Manual
English term or phrase: jump starting
Jump starting (Emergency starting)

If electrolyte fluid is not visible, or appears to be frozen, Do Not Attempt Jump Starting!
Katerina Kallitsi
εκκίνηση με εξωτερική μπαταρία
Explanation:
Λέει το βιβλίο οδηγίων του αυτοκινήτο μου.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 2 mins (2004-10-24 22:07:46 GMT)
--------------------------------------------------

\"Εκκίνηση με γεφύρωση\", μας θυμίζει η Μπέττυ, αλλά είναι περισσότερο τεχνικό κι ίσως λιγότερο κατανοητό.
Selected response from:

Costas Zannis
Grading comment
Νομίζω ότι το "εξωτερική μπαταρία" είναι το πιο σημαντικό κομμάτι και πρέπει να περιληφθεί.
Ευχαριστώ, Κώστα
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +6εκκίνηση με εξωτερική μπαταρία
Costas Zannis
5εκκίνηση με βραχυκυκλωτήρες (πιό σωστά αλλά λιγότερο κατανοητά!) εξαρτάται σε τι κοινό απευθύνεσαι.
Konstantinos Karanikas B.Sc. Electr. Eng., MITI


  

Answers


29 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +6
εκκίνηση με εξωτερική μπαταρία


Explanation:
Λέει το βιβλίο οδηγίων του αυτοκινήτο μου.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 2 mins (2004-10-24 22:07:46 GMT)
--------------------------------------------------

\"Εκκίνηση με γεφύρωση\", μας θυμίζει η Μπέττυ, αλλά είναι περισσότερο τεχνικό κι ίσως λιγότερο κατανοητό.

Costas Zannis
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 159
Grading comment
Νομίζω ότι το "εξωτερική μπαταρία" είναι το πιο σημαντικό κομμάτι και πρέπει να περιληφθεί.
Ευχαριστώ, Κώστα

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou
1 min
  -> Ευχαριστώ Βίκυ!

agree  xxxBiVampi
1 min
  -> Ευχαριστώ BiVampi!

agree  Theodoros Linardos
20 mins
  -> Ευχαριστώ Θόδωρε!

agree  Betty Revelioti: http://www.proz.com/kudoz/634377?float=1 ... :-)))
20 mins
  -> Αλλάζουν τα πράγματα, βελτιώνονται, ανατρέπονται, the only constant is change :-))))

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
8 hrs

agree  Konstantinos Karanikas B.Sc. Electr. Eng., MITI: jump = 1) σκόπιμη εξασφάλιση βραχυκυκλώματος κάποιου εξαρτήματος ή κυκλώματος. 2) ονομάζεται επίσης και branch. Σε λειτουργία ψηφιακού υπολογιστή μια προγραμματισμένη οδηγία, ειδικά για θέση της μνήμης, για την επόμενη οδηγία που θα δοθεί απευθείας σε αυτ
15 hrs

15 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
εκκίνηση με βραχυκυκλωτήρες (πιό σωστά αλλά λιγότερο κατανοητά!) εξαρτάται σε τι κοινό απευθύνεσαι.


Explanation:
jumper = βραχυκυκλωτήρας είτε με καλώδιο και κροκοδειλάκια είτε με μεμονωμένους αγωγούς.

'Το Μεγάλο Αγγλο-Ελληνικό Λεξικό Ηλεκτρονική/Ηλεκτρολογίας/Αυτοματισμού/Τηλεπικοινωνιών/Πληροφορικής/Ρομποτικής'

Εκδ. 7
Stan Gibilisco
Ekd;oseiw Τζιόλα

Konstantinos Karanikas B.Sc. Electr. Eng., MITI
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 126




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search