KudoZ home » English to Greek » Biology (-tech,-chem,micro-)

isolate

Greek translation: προϊόν απομόνωσης


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:isolate
Greek translation:προϊόν απομόνωσης
Entered by: xxxmariakond

13:27 Feb 17, 2006
English to Greek translations [PRO]
Science - Biology (-tech,-chem,micro-)
English term or phrase: isolate
isolate ενός ιού (είναι ουσιαστικό, όχι το ρήμα)
xxxmariakond
προϊόν απομόνωσης
Explanation:
http://www.chem.uoa.gr/vocabulary/Vocabularylist.asp?psearch...
Selected response from:

Isodynamia
Greece
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5απομόνωμαAndras Mohay
5 +2προϊόν απομόνωσηςIsodynamia


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
προϊόν απομόνωσης


Explanation:
http://www.chem.uoa.gr/vocabulary/Vocabularylist.asp?psearch...

Isodynamia
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 40

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bets
3 hrs
  -> Ευχαριστώ και καλώς ήλθες!

agree  ELEFTHERIA FLOROU
8 hrs
  -> Ευχαριστώ :)

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
απομόνωμα


Explanation:
Είναι απαίσιο, αλλά άψογα ευρωπαϊκό και, το σπουδαιότερο, ιολογικό...

Κι ένα χρήσιμο λινκούλι:

proteinisolat. Proteinisolat. απομόνωμα πρωτεΐνης. protein isolate. isolat de proteine. isolato di proteine. fehérjeizolátum. eiwitisolaat ...
scic.cec.eu.int/dai/terminology/ download_gloss/T00753.xls

Andras Mohay
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  EN>ELTranslator: Πολλά απομονώματα στο google, αυτό που κάνει όμως "κακή" εντύπωση είναι ότι το βρίσκω μόνο σε σελίδες EU και σε καμία ιατρική.Δεν είναι λίγο ύποπτο αυτό;
48 mins
  -> Αυτό άφησα να εννοηθεί κι εγώ. Πάντως εκ Βρυξελλών το φώς... και στον πληθ. έχουμε και minagric μαρτυρίες και μάλιστα για τα πουλερικά μας...

agree  Vicky Papaprodromou: Οντως απαίσιο.:-)
1 hr
  -> Ευχαριστώ και συμφωνώ :-)

agree  Alexandros Mouratidis
2 hrs
  -> Ευχαριστώ

agree  ELEFTHERIA FLOROU
7 hrs
  -> Ευχαριστώ

agree  Assimina Vavoula
17 hrs