KudoZ home » English to Greek » Biology (-tech,-chem,micro-)

novel biomaterials

Greek translation: νέα / καινοτόμα / καινοφανή βιοϋλικά


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:novel biomaterials
Greek translation:νέα / καινοτόμα / καινοφανή βιοϋλικά
Entered by: Vicky Papaprodromou

10:51 Aug 7, 2006
English to Greek translations [PRO]
Science - Biology (-tech,-chem,micro-)
English term or phrase: novel biomaterials
O parapano oros anaferetai stin protasi:

KRIBB is the only governement research institute dedicated to biotechnology research acroos a broad span of expertise, from basik staudies for the fundamental understanding of life phenomena to applied studies studies such as new drug discovery, novel biomaterials, integrated biotechnology and bioinformation

Kai pali syggnomi ean evala parapano apo enan oro sti proigoumeni erotisi.
eleni sakka
νέα/καινοτόμα/καινοφανή βιοϋλικά
Explanation:
Σύγχρονες εργαστηριακές, διαγνωστικές, απεικονιστικές και θεραπευτικές συσκευές, νέα βιοϋλικά που πληρούν την ανάγκη βιοσυμβατότητας και βοηθήματα για άτομα με ειδικές ανάγκες προσφέρουν στους πολίτες μια καλύτερη ποιότητα ζωής.
http://www.ebusinessforum.gr/content/downloads/Z3-final_deli...

i) Καινοτόμα προϊόντα, διεργασίες, οργάνωση

Στόχος αυτής της κεντρικής δράσης είναι να διευκολυνθεί η ανάπτυξη καινοτόμων προϊόντων και υπηρεσιών υψηλής ποιότητας που θα ικανοποιούν τις ανάγκες των πολιτών και της αγοράς, καθώς και νέων μεθόδων κατασκευής και παραγωγής, συμπεριλαμβανομένου του εκσυγχρονισμού των παραδοσιακών βιομηχανιών, οικονομικών σε πόρους και φιλικών προς το περιβάλλον, ανεξαρτήτως του τρόπου παραγωγής.

- μέσω της υποστήριξης της ανάπτυξης νέων και βελτιωμένων υλικών για τη βιομηχανία και των διεργασιών παραγωγής τους: υλικά ανθεκτικά σε υψηλές θερμοκρασίες και πιέσεις (π.χ. για την παραγωγή ενέργειας και τους κινητήρες), ελαφρά υλικά (για τις μεταφορές και τις κατασκευές), λειτουργικά υλικά (οπτικοηλεκτρονικά υλικά, βιοϋλικά, αισθητήρες) ειδικά μελετημένα για να διευκολύνεται η ανακύκλωσή τους 7 μηχανική επιφανειών και διεπαφών, καθώς και νανοτεχνολογίες και δεσμικές τεχνολογίες,
http://europa.eu.int/eur-lex/lex/LexUriServ/LexUriServ.do?ur...

Θα υποστηριχθούν, κατά περίπτωση, μακροπρόθεσμα στρατηγικά σχέδια έρευνας σαν αυτά που έχουν καταρτισθεί από ευρωπαϊκές τεχνολογικές πλατφόρμες, όπως π.χ. αυτό που αφορά τα καινοτόμα φάρμακα.

...νέα νανοϋλικά, συμπεριλαμβανομένων νανοσύμμικτων, βιοϋλικά και υβριδικά υλικά, καθώς και σχεδιασμός και έλεγχος της επεξεργασίας των ιδιοτήτων και των επιδόσεών τους.
http://www.rc.auth.gr/News/news_files/123/Σχέδιο_απόφασης.pd...

καθώς και σε νέα και καινοφανή ερευνητικά πεδία κρίσιμης σημασίας για το μέλλον της Ένωσης στην εποχή της κοινωνίας της γνώσης.
http://europa.eu.int/eur-lex/lex/LexUriServ/LexUriServ.do?ur...
Selected response from:

Vicky Papaprodromou
Greece
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4νέα/καινοτόμα/καινοφανή βιοϋλικά
Vicky Papaprodromou
3 +2βιο-υλικά
Tina8


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
βιο-υλικά


Explanation:
Πανεπιστήμιο Πατρών -> Εκπαίδευση -> Τμήματα -> Τμήμα Επιστήμης ...Το μεταπτυχιακό πρόγραμμα στην Επιστήμη των Υλικών, εστιάζεται ερευνητικά στα μοριακά υλικά, στα βιο-υλικά και στα μικρο- και νανο- φασικά υλικά. ...
www.upatras.gr/education/departments/matersci.php?lang=el


--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2006-08-07 11:01:55 GMT)
--------------------------------------------------

νέα (ή καινότομα;;) βιο-υλικά, για την ακρίβεια

Tina8
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  flipendo
20 mins
  -> Thanks a lot!!

agree  xxxstahat
9 hrs
  -> Thanks, synonomati!

20 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
νέα/καινοτόμα/καινοφανή βιοϋλικά


Explanation:
Σύγχρονες εργαστηριακές, διαγνωστικές, απεικονιστικές και θεραπευτικές συσκευές, νέα βιοϋλικά που πληρούν την ανάγκη βιοσυμβατότητας και βοηθήματα για άτομα με ειδικές ανάγκες προσφέρουν στους πολίτες μια καλύτερη ποιότητα ζωής.
http://www.ebusinessforum.gr/content/downloads/Z3-final_deli...

i) Καινοτόμα προϊόντα, διεργασίες, οργάνωση

Στόχος αυτής της κεντρικής δράσης είναι να διευκολυνθεί η ανάπτυξη καινοτόμων προϊόντων και υπηρεσιών υψηλής ποιότητας που θα ικανοποιούν τις ανάγκες των πολιτών και της αγοράς, καθώς και νέων μεθόδων κατασκευής και παραγωγής, συμπεριλαμβανομένου του εκσυγχρονισμού των παραδοσιακών βιομηχανιών, οικονομικών σε πόρους και φιλικών προς το περιβάλλον, ανεξαρτήτως του τρόπου παραγωγής.

- μέσω της υποστήριξης της ανάπτυξης νέων και βελτιωμένων υλικών για τη βιομηχανία και των διεργασιών παραγωγής τους: υλικά ανθεκτικά σε υψηλές θερμοκρασίες και πιέσεις (π.χ. για την παραγωγή ενέργειας και τους κινητήρες), ελαφρά υλικά (για τις μεταφορές και τις κατασκευές), λειτουργικά υλικά (οπτικοηλεκτρονικά υλικά, βιοϋλικά, αισθητήρες) ειδικά μελετημένα για να διευκολύνεται η ανακύκλωσή τους 7 μηχανική επιφανειών και διεπαφών, καθώς και νανοτεχνολογίες και δεσμικές τεχνολογίες,
http://europa.eu.int/eur-lex/lex/LexUriServ/LexUriServ.do?ur...

Θα υποστηριχθούν, κατά περίπτωση, μακροπρόθεσμα στρατηγικά σχέδια έρευνας σαν αυτά που έχουν καταρτισθεί από ευρωπαϊκές τεχνολογικές πλατφόρμες, όπως π.χ. αυτό που αφορά τα καινοτόμα φάρμακα.

...νέα νανοϋλικά, συμπεριλαμβανομένων νανοσύμμικτων, βιοϋλικά και υβριδικά υλικά, καθώς και σχεδιασμός και έλεγχος της επεξεργασίας των ιδιοτήτων και των επιδόσεών τους.
http://www.rc.auth.gr/News/news_files/123/Σχέδιο_απόφασης.pd...

καθώς και σε νέα και καινοφανή ερευνητικά πεδία κρίσιμης σημασίας για το μέλλον της Ένωσης στην εποχή της κοινωνίας της γνώσης.
http://europa.eu.int/eur-lex/lex/LexUriServ/LexUriServ.do?ur...


Vicky Papaprodromou
Greece
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 40
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  flipendo
7 mins
  -> Καλησπέρα, Ελευθερία, και καλή βδομάδα. Σ' ευχαριστώ πολύ.

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
3 hrs
  -> Kαλή βδομάδα, Νάντια. Ευχαριστώ πολύ.

agree  AmNeS|A
1 day5 hrs
  -> Eυχαριστώ πολύ.

agree  Lamprini Kosma
3 days19 hrs
  -> Kαλημέρα, Λαμπρινούλα κι ευχαριστώ πολύ.