KudoZ home » English to Greek » Biology (-tech,-chem,micro-)

pregnane

Greek translation: Πρεγνάνιο


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:pregnane
Greek translation:Πρεγνάνιο
Entered by: lina katsan

09:52 Jun 27, 2007
English to Greek translations [PRO]
Science - Biology (-tech,-chem,micro-)
English term or phrase: pregnane
pregnane-type steroidal alkaloids
lina katsan
Πρεγνάνιο είναι το σωστό
Explanation:
Πρεγνάνιο. ΄Τυπικός δομικός στεροειδικός σκελετός
Selected response from:

gregery
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2Πρεγνάνιο είναι το σωστόgregery
1 +5πρεγνάνη
Vicky Papaprodromou


  

Answers


49 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): +5
πρεγνάνη


Explanation:
Αναφέρεται ως συστατικό στο: http://www.biosource-diagnostics.com/files/product349/PROG-N...



--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-06-27 11:34:27 GMT)
--------------------------------------------------

Προσθέτω εδώ το σχόλιο του Σπύρου και τον ευχαριστώ πολύ και πάλι:

"πρεγνάνες" εδώ: http://tinyurl.com/2oysmt , ίσως και "πρεγνάνιος" : http://tinyurl.com/33729z

Vicky Papaprodromou
Greece
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 40

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Spiros Konstantogiannis: "πρεγνάνες" εδώ: http://tinyurl.com/2oysmt , ίσως και "πρεγνάνιος" : http://tinyurl.com/33729z .
26 mins
  -> Ευχαριστώ, Σπύρο. Δεν σκέφτηκα να κοιτάξω και τον πληθυντικό.

agree  AmNeS|A
55 mins
  -> Ευχαριστώ πολύ.

agree  Anastasia Giagopoulou
1 hr
  -> Ευχαριστώ, Αναστασία.

agree  Evi Prokopi
3 hrs
  -> Ευχαριστώ, Εύη.

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
21 hrs
  -> Ευχαριστώ, Νάντια.

5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
Πρεγνάνιο είναι το σωστό


Explanation:
Πρεγνάνιο. ΄Τυπικός δομικός στεροειδικός σκελετός

gregery
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nick Lingris: http://www.google.com/search?q=πρεγνανίου
9 hrs

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
17 hrs