International Translation Day 2017

Join ProZ.com/TV for a FREE event on September 26-27th celebrating International Translation Day! 50+ hours of content, Chat, Live Q&A & more. Join 1,000's of linguists from around the globe as ProZ.com/TV celebrates International Translation Day.

Click for Full Participation
KudoZ home » English to Greek » Biology (-tech,-chem,micro-)

ferment

Greek translation: ένζυμο


19:21 Nov 10, 2007
English to Greek translations [PRO]
Science - Biology (-tech,-chem,micro-)
English term or phrase: ferment
ουσιαστικό. πρόκειται για συστατικό καλλυντικού
manos tz
Greece
Greek translation:ένζυμο
Explanation:
ferment -> n. - ένζυμο, φύραμα, μαγιά, ζύμωση, (μτφ.) αναβρασμός
(http://www.answers.com/topic/ferment)

Επίσης, ferment -> ένζυμο (EN > GR Λεξικό τεχνικών όρων Χιονίδη)

Τα προϊόντα dermaviduals® παράγονται και χρησιμοποιούνται άμεσα διατηρώντας αναλλοίωτα όλα τα συστατικά που περιέχουν - ακόμη και τα πιο ευαίσθητα από αυτά όπως βιταμίνες και ένζυμα - σε αντίθεση με τα υπόλοιπα καλλυντικά προϊόντα τα οποία μέχρι τη διάθεση τους στον τελικό καταναλωτή υφίστανται σημαντική απώλεια της δράσης των συστατικών τους.
( http://www.icp-sa.gr/products/general.htm )

Η Βioprotettiva είναι μία πλήρως φυτική σειρά καλλυντικών περιποίησης και προστασίας, με βάση της ένζυμα και βότανα.
( http://www.bionews.gr/bionews/044/dermacare.htm )

Νομίζω ότι αναφέρεται σε ένζυμο(α).


Selected response from:

Spiros Konstantogiannis
Greece
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4ένζυμο
Spiros Konstantogiannis
5 +1προϊόν ζύμωσης
Nektaria Notaridou


Discussion entries: 2





  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
προϊόν ζύμωσης


Explanation:
CANDIDA/GARCINIA CAMBOGIA FERMENT | | | | | το Candida/Garcinia Cambogia Ferment είναι το προϊόν που λαμβάνεται από τη ζύμωση εκχυλίσματος της Garcinia cambogia με το μικροοργανισμό Candida | | Περιποίηση δέρματος |

CHLORELLA FERMENT | | | | | το Chlorella Ferment είναι εκχύλισμα του προϊόντος που λαμβάνεται από τη ζύμωση του φύκους chlorella με ζύμη | | Περιποίηση δέρματος |

και πολλά άλλα:
http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:...

--------------------------------------------------
Note added at 24 mins (2007-11-10 19:45:52 GMT)
--------------------------------------------------

τα παραπάνω παραδείγματα είναι κάπως παραπλανητικά ίσως, γιατί δεν περιέχουν τη λέξη extract για το εκχύλισμα στα αγγλικά. Ωστόσο, το ferment, όπως φαίνεται και από πολλές άλλες καταχωρήσεις στη λίστα του λινκ, είναι προϊόν ζύμωσης που δεν γίνεται απαραίτητα μόνο σε εκχυλίσματα.

Nektaria Notaridou
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ammon: ρήμα ferment = ζυμώνω (μικροβιακά, ενζυματικά), ουσ. ferment = προιόν ζύμωσης ή ζυμωθέν υλικό.
1 day12 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
ένζυμο


Explanation:
ferment -> n. - ένζυμο, φύραμα, μαγιά, ζύμωση, (μτφ.) αναβρασμός
(http://www.answers.com/topic/ferment)

Επίσης, ferment -> ένζυμο (EN > GR Λεξικό τεχνικών όρων Χιονίδη)

Τα προϊόντα dermaviduals® παράγονται και χρησιμοποιούνται άμεσα διατηρώντας αναλλοίωτα όλα τα συστατικά που περιέχουν - ακόμη και τα πιο ευαίσθητα από αυτά όπως βιταμίνες και ένζυμα - σε αντίθεση με τα υπόλοιπα καλλυντικά προϊόντα τα οποία μέχρι τη διάθεση τους στον τελικό καταναλωτή υφίστανται σημαντική απώλεια της δράσης των συστατικών τους.
( http://www.icp-sa.gr/products/general.htm )

Η Βioprotettiva είναι μία πλήρως φυτική σειρά καλλυντικών περιποίησης και προστασίας, με βάση της ένζυμα και βότανα.
( http://www.bionews.gr/bionews/044/dermacare.htm )

Νομίζω ότι αναφέρεται σε ένζυμο(α).




Spiros Konstantogiannis
Greece
Works in field
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 23

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Natassa Iosifidou
19 hrs
  -> Ευχαριστώ, Νατάσα!

agree  Evi Prokopi
20 hrs
  -> Ευχαριστώ, Εύη!

agree  xxxd_vachliot
1 day12 hrs
  -> Ευχαριστώ και πάλι!

agree  Mirjana Popovic Kirkontzogloy
27 days
  -> Ευχαριστώ και καλό Σ/Κ!