KudoZ home » English to Greek » Biology (-tech,-chem,micro-)

primatologist

Greek translation: ζωολόγος πρωτευόντων θηλαστικών, πρωτευοντολόγος, πρωτευολόγος


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:primatologist
Greek translation:ζωολόγος πρωτευόντων θηλαστικών, πρωτευοντολόγος, πρωτευολόγος
Entered by: Spiros Doikas

11:08 Jul 2, 2008
English to Greek translations [PRO]
Science - Biology (-tech,-chem,micro-)
English term or phrase: primatologist
It is a category of a biologist that works with primates (apes, chimpanzees etc)
Maria Pentsa
ζωολόγος/βιολόγος που ειδικεύεται στα πρωτεύοντα θηλαστικά
Explanation:
ζωολόγος/βιολόγος που ειδικεύεται στα πρωτεύοντα θηλαστικά

--------------------------------------------------
Note added at 2 mins (2008-07-02 11:11:35 GMT)
--------------------------------------------------

Και αν θες να νεολογήσεις: «πρωτευολόγος»

Η έρευνα της Haraway στη μελέτη των πρωτευόντων θηλαστικών προσφέρει ένα ...... Στην περίπτωση της "πρωτευολογίας" (primatology) όπως μελετήθηκε από την ...
hyperion.math.upatras.gr/courses/sts/thefoit/erg99/rokas_etal.html -
Selected response from:

Spiros Doikas
Grading comment
Ευχαριστώ! Τελικά πήγα με το "ζωολόγος πρωτευόντων θηλαστικών".
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4πρωτευοντολόγος, παλαιοανθρωπολόγος
Nick Lingris
4 +3ζωολόγος/βιολόγος που ειδικεύεται στα πρωτεύοντα θηλαστικά
Spiros Doikas


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
ζωολόγος/βιολόγος που ειδικεύεται στα πρωτεύοντα θηλαστικά


Explanation:
ζωολόγος/βιολόγος που ειδικεύεται στα πρωτεύοντα θηλαστικά

--------------------------------------------------
Note added at 2 mins (2008-07-02 11:11:35 GMT)
--------------------------------------------------

Και αν θες να νεολογήσεις: «πρωτευολόγος»

Η έρευνα της Haraway στη μελέτη των πρωτευόντων θηλαστικών προσφέρει ένα ...... Στην περίπτωση της "πρωτευολογίας" (primatology) όπως μελετήθηκε από την ...
hyperion.math.upatras.gr/courses/sts/thefoit/erg99/rokas_etal.html -

Spiros Doikas
Meets criteria
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 59
Grading comment
Ευχαριστώ! Τελικά πήγα με το "ζωολόγος πρωτευόντων θηλαστικών".

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  sassa
2 mins

agree  Vicky Papaprodromou
2 mins

agree  socratisv
6 hrs

5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
πρωτευοντολόγος, παλαιοανθρωπολόγος


Explanation:
Το δεύτερο είναι υπερώνυμο.

Η επιστήμη, πρωτευοντολογία.
http://www.google.com/search?num=50&hl=en&safe=off&rlz=1B3GG...

--------------------------------------------------
Note added at 9 mins (2008-07-02 11:18:26 GMT)
--------------------------------------------------

Ως προς το σχηματισμό του ουσιαστικού, ας λάβουμε υπόψη μας τα αντίστοιχα γεροντολογία, δεοντολογία, μελλοντολογία, παλαιοντολογία, παρελθοντολογία, περιβαλλοντολογία, συμφεροντολογία.

Nick Lingris
United Kingdom
Meets criteria
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 103
Notes to answerer
Asker: Ευχαριστώ για την προσπάθεια!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Evi Prokopi
52 mins
  -> Ευχαριστώ!

agree  Danae Ferri
1 hr
  -> Ευχαριστώ!

agree  socratisv
6 hrs

agree  Marina Palmou
20 hrs