KudoZ home » English to Greek » Bus/Financial

Bond Debt; Total Debt; Less: Cash; Net Debt; Equity; Old; New; Debt; Interest

Greek translation: ομολογιακό χρέος, συνολικό χρέος, μειωμένο, ρευστό, καθαρό χρέος, σχέση οφειλών ως προς τις μετοχές, παλαιό, νέο χρέος, τόκος


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Bond Debt; Total Debt; Less: Cash; Net Debt; Equity; Old; New; Debt; Interest
Greek translation:ομολογιακό χρέος, συνολικό χρέος, μειωμένο, ρευστό, καθαρό χρέος, σχέση οφειλών ως προς τις μετοχές, παλαιό, νέο χρέος, τόκος
Entered by: Margarita Ioannidou

05:32 Jun 5, 2002
English to Greek translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: Bond Debt; Total Debt; Less: Cash; Net Debt; Equity; Old; New; Debt; Interest
Capital Structure
xxxsurmen
Sorry for the explanation being in Greek !!!!
Explanation:
ομολογιακό χρέος (bond debt) = χρέη μιας επιχείρησης ή του δημοσίου τα οποία αντιπρωσωπεύονται από ομολογίες

συνολικό χρέος (total debt)= οφειλή προς τρίτους σε χρήμα, αγαθά ή υπηρεσίες

less = μειωμένο

cash = ρευστό

καθαρό χρέος (net debt) = το άθροισμα των πάγιων & των τρέχουσων υποχρεώσεων μετά την αφαίρεση των χρεολυτικών αποθεμάτων (sinking funds)και των στοιχείων του ενεργητικού που προορίζονται για την εξόφληση των υποχρεώσεων αυτών

equity debt = η σχέση των οφειλών προς την τρέχουσα αξία των μετοχών

old, new debt = παλαιό, νέο χρέος ή οφειλή

interest = τόκος, επικαρπία


--------------------------------------------------
Note added at 2002-06-06 07:27:48 (GMT)
--------------------------------------------------

Ako treba mogu da ti prevedem ili da objasnjim i na srpski
Pozdrav !!
Selected response from:

Margarita Ioannidou
Greece
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +8Sorry for the explanation being in Greek !!!!
Margarita Ioannidou
4 +1Ομόλογα χρέουςBasil Kezios


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Ομόλογα χρέους


Explanation:
Ομόλογα χρέους: Συνολικό χρέος: Μείον: μετρητά: Καθαρό χρέους: Μετοχικό κεφάλαιο: Παλαιό: Νεο: Χρέος

Basil Kezios
United States

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Margaret Lagoyianni: You missed the word 'interest' = τόκος
26 mins

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +8
Sorry for the explanation being in Greek !!!!


Explanation:
ομολογιακό χρέος (bond debt) = χρέη μιας επιχείρησης ή του δημοσίου τα οποία αντιπρωσωπεύονται από ομολογίες

συνολικό χρέος (total debt)= οφειλή προς τρίτους σε χρήμα, αγαθά ή υπηρεσίες

less = μειωμένο

cash = ρευστό

καθαρό χρέος (net debt) = το άθροισμα των πάγιων & των τρέχουσων υποχρεώσεων μετά την αφαίρεση των χρεολυτικών αποθεμάτων (sinking funds)και των στοιχείων του ενεργητικού που προορίζονται για την εξόφληση των υποχρεώσεων αυτών

equity debt = η σχέση των οφειλών προς την τρέχουσα αξία των μετοχών

old, new debt = παλαιό, νέο χρέος ή οφειλή

interest = τόκος, επικαρπία


--------------------------------------------------
Note added at 2002-06-06 07:27:48 (GMT)
--------------------------------------------------

Ako treba mogu da ti prevedem ili da objasnjim i na srpski
Pozdrav !!

Margarita Ioannidou
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in SerbianSerbian
PRO pts in pair: 15

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Margaret Lagoyianni
4 mins
  -> Thanks

agree  Athena
12 mins
  -> Thanks

agree  FREDERICA
2 hrs
  -> Thanks

agree  xxxx-Translator
10 hrs
  -> Thanks

agree  Joanna5
21 hrs
  -> Thanks

agree  katerina kranou
1 day2 hrs
  -> Thanks

agree  katerina sakka
1 day13 hrs
  -> Thanks

agree  eleni sakka
1 day16 hrs
  -> Thanks