KudoZ home » English to Greek » Bus/Financial

stock option

Greek translation: δικαίωμα αγοράς μετοχής


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:stock option
Greek translation:δικαίωμα αγοράς μετοχής
Entered by: Natassa Iosifidou

15:47 Jan 11, 2003
English to Greek translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: stock option
"Understanding the effect of the pending XXX acquisition on your XXX stock options."
Natassa Iosifidou
Greece
δικαίωμα προαίρεσης / δικαίωμα αγοράς μετοχών σε προνομιακή τιμή
Explanation:
άσκηση του δικαιώματος προαίρεσης (stock option plan) υπέρ των μελών του ΔΣ
http://www.presspoint.gr/release.asp?id=8775

stock option (δικαίωμα αγοράς μετοχών σε προνομιακή τιμή)
http://www.forthnet.gr/jobs/index.html

STOCK OPTION=Προνόμιο στους διευθυντές της εταιρείας να αγοράσουν ορισμένες μετοχές της με μειωμένη τιμή. Παρέχεται ως κίνητρο.
(Χρυσοβιτσιώτης)
Selected response from:

Spiros Doikas
Grading comment
Σπύρο σ΄ευχαριστώ. Ένα ευχαριστώ και στους υπόλοιπους για τη βοήθειά τους.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3δικαίωμα προαίρεσης / δικαίωμα αγοράς μετοχών σε προνομιακή τιμή
Spiros Doikas
5 +2δικαίωμα (μετοχής)
Dimitra Karamperi
4δικαίωμα μετατροπής ομολογίων σε μετοχές
Tina8


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
δικαίωμα προαίρεσης / δικαίωμα αγοράς μετοχών σε προνομιακή τιμή


Explanation:
άσκηση του δικαιώματος προαίρεσης (stock option plan) υπέρ των μελών του ΔΣ
http://www.presspoint.gr/release.asp?id=8775

stock option (δικαίωμα αγοράς μετοχών σε προνομιακή τιμή)
http://www.forthnet.gr/jobs/index.html

STOCK OPTION=Προνόμιο στους διευθυντές της εταιρείας να αγοράσουν ορισμένες μετοχές της με μειωμένη τιμή. Παρέχεται ως κίνητρο.
(Χρυσοβιτσιώτης)


    Reference: http://www.presspoint.gr/release.asp?id=8775
    Reference: http://www.forthnet.gr/jobs/index.html
Spiros Doikas
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 3901
Grading comment
Σπύρο σ΄ευχαριστώ. Ένα ευχαριστώ και στους υπόλοιπους για τη βοήθειά τους.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Joanna5
5 hrs

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
13 hrs

agree  Evdoxia R.
9 days

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
δικαίωμα (μετοχής)


Explanation:
Η λέξη χρησιμοποιείται και ως έχει, δηλαδή "οψιόν". Όταν γίνεται κάποια αύξηση μετοχικού κεφαλαίου μιας εισηγμένης εταιρείας, συνήθως σε αυτούς που ήδη κατέχουν μετοχές της δίνεται το δικαίωμα να αγοράσουν μετοχές σε τιμή μικρότερη από την "επίσημη". Οι όροι καθορίζονται από την εκάστοτε εταιρεία. Π.χ. κάποια εταιρεία μπορεί να δώσει για κάθε 10 μετοχές, δύο δωρεάν και τρεις με τιμή χαμηλότερη από την τρέχουσα.
Ζητώ συγγνώμη αλλά δεν έχω να σου αναφέρω κάποια πηγή γι' αυτά. Είναι προϊόν επαγγελματικής μου εργασίας σε Τράπεζα.


Dimitra Karamperi
Greece
Native speaker of: Greek
PRO pts in pair: 50

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vickie Dimitriadou
2 hrs

agree  Valentini Mellas
4 hrs

22 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
δικαίωμα μετατροπής ομολογίων σε μετοχές


Explanation:
(η σχέση μετατροπής και η τιμή είναι προκαθορισμένη)

Tina8
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in pair: 82