KudoZ home » English to Greek » Bus/Financial

downside risks

Greek translation: εναλλακτικοί βραχυπρόθεσμοι κίνδυνοι


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:downside risks
Greek translation:εναλλακτικοί βραχυπρόθεσμοι κίνδυνοι
Entered by: Eftychia Stamatopoulou

18:38 Dec 19, 2003
English to Greek translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: downside risks
Given the climate of incertitude, the Fed then kept its rates unchanged and indicated some downside risks (alternative short risks) on inflation at its monetary policy committee meeting on 6 May 2003.
Ευχαριστώ.
Eftychia Stamatopoulou
Greece
εναλλακτικοί βραχυπρόθεσμοι κίνδυνοι
Explanation:
Εδώ μπορείς να χρησιμοποιήσεις την εκδοχή που είναι στην παρένθεση (alternative short term risks)

"Ωστόσο, σύμφωνα με την ΕΚΤ, παρά το ότι οι βραχυπρόθεσμοι κίνδυνοι που υπονομεύουν την πορεία ανάπτυξης της οικονομίας της Ευρωζώνης παραμένουν εξισορροπημένοι, οι ανισορροπίες που παρατηρούνται σε ορισμένες περιοχές του κόσμου προκαλούν μακροπρόθεσμο προβληματισμό."

Bέβαια παρακάτω μιλάει για τον κίνδυνο επενδύσεων, αλλά το νόημα είναι ίδιο:

"downside risk is a calculation of an nvestment portfolio’s worst-case, “bad day” scenario. “The method forecasts in dollars the most amount of money a portfolio could possibly lose, based on a specified target ‘horizon’ (day, month, year etc.), at some level of confidence. The history of the portfolio’s returns is plotted and a probability of future losses generated"

--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-19 19:19:16 (GMT)
--------------------------------------------------

Στη φράση βέβαια το θέμα είναι ο κίνδυνος πτώσης/μείωσης του πληθωρισμού -

--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-19 19:33:49 (GMT)
--------------------------------------------------

Στη φράση βέβαια το θέμα είναι ο κίνδυνος πτώσης/μείωσης του πληθωρισμού -

--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-19 19:39:46 (GMT)
--------------------------------------------------

Ευτυχία, τότε είναι απλά ο κίνδυνος της μείωσης του πληθωρισμού και σε παρένθεση το υπόλοιπο.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-19 19:44:18 (GMT)
--------------------------------------------------

Ευτυχία, τότε είναι απλά ο κίνδυνος της μείωσης του πληθωρισμού και σε παρένθεση το υπόλοιπο.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-19 19:48:22 (GMT)
--------------------------------------------------

Ευτυχία, τότε είναι απλά ο κίνδυνος της μείωσης του πληθωρισμού και σε παρένθεση το υπόλοιπο.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-20 16:44:31 (GMT)
--------------------------------------------------

Ευτυχία, όχι δεν εννοεί ότι είναι εναλλακτική - εννοεί ότι ο κίνδυνος της μείωσης του πληθωρισμού είναι βραχυπρόθεσμος.
Selected response from:

Irene (Renata) Liapis
United States
Grading comment
Ευχαριστώ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +6εναλλακτικοί βραχυπρόθεσμοι κίνδυνοι
Irene (Renata) Liapis
4 +5κίνδυνος πτώσης τιμών ή υποτίμησης
Sophia Fourlari


Discussion entries: 2





  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +6
εναλλακτικοί βραχυπρόθεσμοι κίνδυνοι


Explanation:
Εδώ μπορείς να χρησιμοποιήσεις την εκδοχή που είναι στην παρένθεση (alternative short term risks)

"Ωστόσο, σύμφωνα με την ΕΚΤ, παρά το ότι οι βραχυπρόθεσμοι κίνδυνοι που υπονομεύουν την πορεία ανάπτυξης της οικονομίας της Ευρωζώνης παραμένουν εξισορροπημένοι, οι ανισορροπίες που παρατηρούνται σε ορισμένες περιοχές του κόσμου προκαλούν μακροπρόθεσμο προβληματισμό."

Bέβαια παρακάτω μιλάει για τον κίνδυνο επενδύσεων, αλλά το νόημα είναι ίδιο:

"downside risk is a calculation of an nvestment portfolio’s worst-case, “bad day” scenario. “The method forecasts in dollars the most amount of money a portfolio could possibly lose, based on a specified target ‘horizon’ (day, month, year etc.), at some level of confidence. The history of the portfolio’s returns is plotted and a probability of future losses generated"

--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-19 19:19:16 (GMT)
--------------------------------------------------

Στη φράση βέβαια το θέμα είναι ο κίνδυνος πτώσης/μείωσης του πληθωρισμού -

--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-19 19:33:49 (GMT)
--------------------------------------------------

Στη φράση βέβαια το θέμα είναι ο κίνδυνος πτώσης/μείωσης του πληθωρισμού -

--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-19 19:39:46 (GMT)
--------------------------------------------------

Ευτυχία, τότε είναι απλά ο κίνδυνος της μείωσης του πληθωρισμού και σε παρένθεση το υπόλοιπο.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-19 19:44:18 (GMT)
--------------------------------------------------

Ευτυχία, τότε είναι απλά ο κίνδυνος της μείωσης του πληθωρισμού και σε παρένθεση το υπόλοιπο.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-19 19:48:22 (GMT)
--------------------------------------------------

Ευτυχία, τότε είναι απλά ο κίνδυνος της μείωσης του πληθωρισμού και σε παρένθεση το υπόλοιπο.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-20 16:44:31 (GMT)
--------------------------------------------------

Ευτυχία, όχι δεν εννοεί ότι είναι εναλλακτική - εννοεί ότι ο κίνδυνος της μείωσης του πληθωρισμού είναι βραχυπρόθεσμος.


    Reference: http://www.euro2day.gr/articles/40747/.
    Reference: http://today.uci.edu/Features/profile_detail.asp?key=96
Irene (Renata) Liapis
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 62
Grading comment
Ευχαριστώ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Valentini Mellas: :)
8 mins

agree  Betty Revelioti
47 mins

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
49 mins

agree  xxxx-Translator: αν και δεν καταλαβαινω γιατι η μειωση του πληθωρισμου μπορει να αποτελεσει κινδυνο
50 mins
  -> Deflation and falling prices are two reasons of several.. See here http://econ161.berkeley.edu/Econ_Articles/woodstock/woodstoc... for a full overview.

agree  Vicky Papaprodromou
2 hrs

agree  Spiros Doikas
16 hrs

23 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
κίνδυνος πτώσης τιμών ή υποτίμησης


Explanation:
Είδα κάτι αντίστοιχο στη Ναυτεμπορική - ελπίζω να σου δίνω μια ιδέα.

Sophia Fourlari
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 90

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxx-Translator: αυτο φαινεται πιο πιθανο
50 mins

agree  Georgios Paraskevopoulos
17 hrs

agree  Joanne Panteleon: welcome back, cherie!!
19 hrs
  -> Geia sou ki esena Johanna!!

agree  Evdoxia R.
20 hrs

agree  Irene (Renata) Liapis: Η απόδοση του όρου είναι αυτή συνήθως (investing κλπ.) -όμως στη φράση μιλάει για "downside risk on inflation" - that is, a fall in inflation - στη συγκεκριμένη περίπτωση. Οπότε ειδικά εδώ δεν ταιριάζει η σωστή κατά τα άλλα απόδοση αυτή.
21 hrs
  -> Euxaristw Renata. To diabasa prosfata alla den exw embathynei idiaitera sta oikonomika gia na epimeinw.