KudoZ home » English to Greek » Bus/Financial

discretionary spend

Greek translation: διακριτική ευχέρεια εξόδων


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:discretionary spending
Greek translation:διακριτική ευχέρεια εξόδων
Entered by: Valentini Mellas

19:21 Dec 21, 2003
English to Greek translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: discretionary spend
σε λίστα αρμοδιοτήτων

Purchase requisition- discretionary spend
Theodoros Linardos
Germany
διακριτική ευχέρεια εξόδων
Explanation:
Αρχοντακης

--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs 34 mins (2003-12-22 01:55:57 GMT)
--------------------------------------------------

discretionary spending einai ta eksoda i oi dapanes pou ginontai me / enapokeintai stin diakritiki efxeireia ton stelexon .. koinos ta stelexi exoun spending accounts pou den exei periorismous sto pou tha ton xrisimopoiisoun ... giafto proteina ton oro mia kai ton protassei kai o Arxontakis
Selected response from:

Valentini Mellas
Greece
Grading comment
Σας ευχαριστώ όλους...κάποιος έπρεπε να πάρει τους βαθμούς,
αυτή η απάντηση πιστεύω πλησιάζει πιο πολύ
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5διακριτική ευχέρεια εξόδων
Valentini Mellas
5 +1εν λευκώ ή ελαστικό ή ελεύθερο
Irene (Renata) Liapis
5διακριτικές δαπάνες
Gregoris Kondylis
4 +1ελεύθερες δαπάνες ή ελευθέρως διαθέσιμο εισόδημα
Nadia-Anastasia Fahmi
5ανεπιφύλακτή δαπάνη
Georgios Paraskevopoulos
3επιλεκτικές δαπάνες
Costas Zannis


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
ανεπιφύλακτή δαπάνη


Explanation:
-)

Georgios Paraskevopoulos
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in SwedishSwedish
PRO pts in pair: 42

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
επιλεκτικές δαπάνες


Explanation:
Μιά παραλλαγή των "ελαστικών δαπανών"

Ίσως βοηθήσουν τα παρακάτω

Discretionary Fiscal Policy
Changes in a fiscal (tax or spending) program initiated by the government in order to change aggregate demand.
http://www.facsnet.org/tools/ref_tutor/econo_term/glossary.h...
1. Costs: a key concept in Economics •••
COSTS by Valentino Piana (2003) Contents 1. Significance 2. Cost categories 3. Production costs...
...Discretionary costs are not stictly necessary for current production but correspond to strategic goals (e.g. improving the firm's image through an...
...Policy costs (advertising, R&D,...) Fixed or quasi-fixed Discretionary costs The above-mentioned table is just a rough and conditional description....
62% Mon, 27 Oct 2003 18:42:28 GMT http://www.economicswebinstitute.org/glossary/costs.htm



Costas Zannis
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 1656

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
διακριτική ευχέρεια εξόδων


Explanation:
Αρχοντακης

--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs 34 mins (2003-12-22 01:55:57 GMT)
--------------------------------------------------

discretionary spending einai ta eksoda i oi dapanes pou ginontai me / enapokeintai stin diakritiki efxeireia ton stelexon .. koinos ta stelexi exoun spending accounts pou den exei periorismous sto pou tha ton xrisimopoiisoun ... giafto proteina ton oro mia kai ton protassei kai o Arxontakis

Valentini Mellas
Greece
Native speaker of: Greek
PRO pts in pair: 1211
Grading comment
Σας ευχαριστώ όλους...κάποιος έπρεπε να πάρει τους βαθμούς,
αυτή η απάντηση πιστεύω πλησιάζει πιο πολύ

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Emmanouil Tyrakis: ή Δαπανών (κατά Χρυσοβιτσιώτη)
58 mins
  -> :)

agree  Sophia Fourlari: Συμφωνώ.Σ τα ερευνητικά προγράμματα μάλιστα υπάρχει η κατηγορία "λοιπές δαπάνες" όπου δηλώνονται τα έξοδα τα οποία δεν είναι επιλέξιμα σε άλλες κατηγορίες. Οπότε σε μια πιο ελεύθερη απόδοση, θα πρότεινα και τον όρο αυτόν.
11 hrs
  -> S' efxaristo Sophia ...

agree  Vicky Papaprodromou
15 hrs

agree  Irene (Renata) Liapis: ή στη διακριτική ευχέρεια του ....
16 hrs

agree  elzosim
1 day 2 hrs

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
ελεύθερες δαπάνες ή ελευθέρως διαθέσιμο εισόδημα


Explanation:
Discretionary spending power = Διακριτική ευχέρεια δαπανών. Το ποσό των χρημάτων που είναι διαθέσιμο για κατανάλσωση αφού προηγουμένως έχουν ικανοποιηθεί οι απαραίτητες ανάγκες. Το διαθέσιμο εισόδημα (discretionary or disposable income)

Nadia-Anastasia Fahmi
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 1671

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Evdoxia R.
1 hr
  -> Καλημέρα Ευδοξία και καλή εβδομάδα!!

15 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
διακριτικές δαπάνες


Explanation:
Υπάρχει ο οικονομικός όρος discretionary trust που είναι οικονομικός όρος και αποδίδεται ως διακριτικό καταπίστευμα. Εφόσον ο όρος διακριτικός ισχύει στην οικονομία, πιστεύω ότι και οι εν λόγω δαπάνες θα πρέπει να φέρει τον επιθετικό προσδιορισμό "διακριτικός".

Gregoris Kondylis
Native speaker of: Greek
PRO pts in pair: 56

17 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
εν λευκώ ή ελαστικό ή ελεύθερο


Explanation:
παράδειγμα:
"ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟΥ ΕΝ ΛΕΥΚΩ (DISCRETIONARY MANAGEMENT) \/b| Μέσα στο πλαίσιο του ?discretionary management?, η ALPHA PRIVATE BANK αναλαμβάνει την πλήρη διαχείριση του χαρτοφυλακίου των πελατών και εκτελεί, κατά την κρίση της, κάθε είδους συναλλαγή , ανάλογα με το επιλεγμένο επενδυτικό προφίλ."
Το discretionary spend εδώ εννοεί ότι το ύψος της δαπάνης θα είναι στην κρίση του διαχειριστή (όχι απαραίτητα πέραν των απαραίτητων αναγκών) - εν λευκώ διαχείριση δηλαδή.

Ελπίζω να βοήθησα.



Irene (Renata) Liapis
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 62

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nadia-Anastasia Fahmi
1 day 4 hrs