KudoZ home » English to Greek » Bus/Financial

forward sales commitment

Greek translation: συμφωνία προθεσμιακής πώλησης


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:forward sales commitment
Greek translation:συμφωνία προθεσμιακής πώλησης
Entered by: Nadia-Anastasia Fahmi

19:26 Dec 21, 2003
English to Greek translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: forward sales commitment
Again in a list of authorities:

Forward Sales comitment
Unlimited - 1 year - 90 days
Theodoros Linardos
Germany
συμφωνία προθεσμιακής πώλησης
Explanation:
forward sale = προθεσμιακή πώληση ή προπώληση. Πώληση που πραγματοποιείται σήμερα, αλλά η παράδοση προβλέπεται να γίνει σε μελλοντική ημερομηνία, σε αντιδιαστολή με τις αγοραπωλησίες άμεσης παράδοσης.
Selected response from:

Nadia-Anastasia Fahmi
Greece
Grading comment
Συμφωνώ με αυτήν την απόδοση. Ευχαριστώ πολύ
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5συμφωνία προθεσμιακής πώλησης
Nadia-Anastasia Fahmi
5 +1δέσμευση μελλοντικών πωλήσεων
Georgios Paraskevopoulos


  

Answers


58 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
δέσμευση μελλοντικών πωλήσεων


Explanation:
-)

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 1 min (2003-12-21 20:28:09 GMT)
--------------------------------------------------

Forward Sales comitment
Unlimited - 1 year - 90 days
δέσμευση μελλοντικών πωλήσεων
απεριόριστη - ενός (1) έτους - ενενήντα (90) ημερών

Georgios Paraskevopoulos
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in SwedishSwedish
PRO pts in pair: 42

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Costas Zannis
1 hr

9 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
συμφωνία προθεσμιακής πώλησης


Explanation:
forward sale = προθεσμιακή πώληση ή προπώληση. Πώληση που πραγματοποιείται σήμερα, αλλά η παράδοση προβλέπεται να γίνει σε μελλοντική ημερομηνία, σε αντιδιαστολή με τις αγοραπωλησίες άμεσης παράδοσης.

Nadia-Anastasia Fahmi
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 1671
Grading comment
Συμφωνώ με αυτήν την απόδοση. Ευχαριστώ πολύ

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Valentini Mellas
9 mins
  -> :-)

agree  Evdoxia R.
1 hr
  -> :-)

agree  Gregoris Kondylis
5 hrs
  -> Μαύρα μάτια... καλή βδομάδα και χρόνια πολλά!!

agree  Vicky Papaprodromou
6 hrs
  -> :-))

agree  Irene (Renata) Liapis
7 hrs
  -> :-)