KudoZ home » English to Greek » Bus/Financial

monetary aggregate

Greek translation: Νομισματικά μεγέθη, σύνολα, αθροίσματα


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:monetary aggregate
Greek translation:Νομισματικά μεγέθη, σύνολα, αθροίσματα
Entered by: Valentini Mellas

11:13 Dec 22, 2003
English to Greek translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: monetary aggregate
However, new quantitative measures are necessary given the net slow down in monetary aggregates: M1 is up by 4.7% ....
Επίσης, το net εδώ σε τι αναφέρεται;
Ευχαριστώ.
Eftychia Stamatopoulou
Greece
Νομισματικά αθροίσματα
Explanation:
Όμως, τα νέα ποσοτικά μέτρα είναι αναγκαία δεδομένης της καθαρής επιβράδυνσης στα νομισματικά αθροίσματα ...

--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2003-12-22 11:17:05 GMT)
--------------------------------------------------

ΑΡΧΟΝΤΑΚΗΣ:
[Aggregates]
Τα συνολικά οικονομικά μεγέθη, με τα οποία ασχολείται η μακροοικονομική θεωρία πχ γενικό επίπεδο τιμών, συνολικό εισόδημα, συνολική αποταμίευση κλπ


--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2003-12-22 11:19:45 GMT)
--------------------------------------------------

Monetary aggregate μπορεί να είναι και \"Συνολική προσφορά χρήματος \"
Selected response from:

Valentini Mellas
Greece
Grading comment
Ευχαριστώ!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3Νομισματικά αθροίσματα
Valentini Mellas
5 +2Νομισματικά μεγέθη
Emmanouil Tyrakis


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
Νομισματικά αθροίσματα


Explanation:
Όμως, τα νέα ποσοτικά μέτρα είναι αναγκαία δεδομένης της καθαρής επιβράδυνσης στα νομισματικά αθροίσματα ...

--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2003-12-22 11:17:05 GMT)
--------------------------------------------------

ΑΡΧΟΝΤΑΚΗΣ:
[Aggregates]
Τα συνολικά οικονομικά μεγέθη, με τα οποία ασχολείται η μακροοικονομική θεωρία πχ γενικό επίπεδο τιμών, συνολικό εισόδημα, συνολική αποταμίευση κλπ


--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2003-12-22 11:19:45 GMT)
--------------------------------------------------

Monetary aggregate μπορεί να είναι και \"Συνολική προσφορά χρήματος \"

Valentini Mellas
Greece
Native speaker of: Greek
PRO pts in pair: 1211
Grading comment
Ευχαριστώ!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Helen Chrysanthopoulou
9 mins
  -> :)

agree  Evdoxia R.: Και νομισματικά σύνολα
9 mins
  -> Ναι και μεγέθη γιαυτό έδωσα τον ορισμό του Αρχοντάκη :)

agree  Vicky Papaprodromou
36 mins

11 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
Νομισματικά μεγέθη


Explanation:
=

--------------------------------------------------
Note added at 17 mins (2003-12-22 11:30:27 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.centralbank.gov.cy/nqcontent.cfm?a_id=324&lang=en
http://www.centralbank.gov.cy/nqcontent.cfm?a_id=324&lang=gr

Emmanouil Tyrakis
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 445

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Joanne Panteleon
8 mins
  -> Ευχαριστώ

agree  Vicky Papaprodromou
27 mins