KudoZ home » English to Greek » Bus/Financial

refuge investments, refuge

Greek translation: ασφαλές καταφύγιο


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:refuge investments, refuge
Greek translation:ασφαλές καταφύγιο
Entered by: Eftychia Stamatopoulou

10:46 Dec 23, 2003
English to Greek translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: refuge investments, refuge
Government bonds have acted as refuge and benefited from fears of deflation
During the period under review, the bond markets have performed well because, in an early period, of the climate of incertitude associated with the war in Iraq (government bonds benefit from their status as refuge investments) and, since the end of the war, the increased fears of deflation.
Υπάρχει ειδικός όρος;
Ευχαριστώ.
Eftychia Stamatopoulou
Greece
ασφαλές καταφύγιο
Explanation:
refuge εδώ είναι συνώνυμο του safe haven και σημαίνει ασφαλές καταφύγιο.
παράδειγμα
"the conflict in Iraq led investors to reduce their exposure to equities in favour of safe-haven asset classes, such as investment grade bonds."
"οι ανησυχίες γύρω από τη σύρραξη στο Ιράκ, οδήγησαν τους επενδυτές σε ασφαλείς κατηγορίες ενεργητικού, όπως τα ομόλογα.
άλλο παράδειγμα:
"Ασφαλές καταφύγιο για τους επενδυτές τα ομόλογα του Ελληνικού Δημοσίου"
Selected response from:

Irene (Renata) Liapis
United States
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ και Καλά Χριστούγεννα!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +6επενδύσεις εφησυχασμού, καταφύγιο
Valentini Mellas
5 +2ασφαλές καταφύγιο
Irene (Renata) Liapis


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +6
επενδύσεις εφησυχασμού, καταφύγιο


Explanation:
..

--------------------------------------------------
Note added at 22 mins (2003-12-23 11:09:40 GMT)
--------------------------------------------------

ή επενδύσεις ασφαλείας

Valentini Mellas
Greece
Native speaker of: Greek
PRO pts in pair: 1211

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou: Θα συμφωνήσω με όλη την απόδοση. Θαρρώ πάντως πως δεν είναι ειδικός όρος. Κάτι σε μαντεψιά μου ακούγεται; Καλημέρα.
25 mins
  -> Den to exo dei os eidiko oro . .. apla pistevo otan i agora exei toso avevaiotita oloi psaxoun tis "asfaleis" ependiseis ... (Kalimera antiproedre) :D

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
1 hr

agree  Costas Zannis: Σωστό το "καταφύγιο" υπάρχει και ο όρος 'shelter" για την περίπτωση.
1 hr

agree  Estella
1 hr

agree  xxxx-Translator
5 hrs

agree  Federica Masante
2 days 3 hrs

8 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
ασφαλές καταφύγιο


Explanation:
refuge εδώ είναι συνώνυμο του safe haven και σημαίνει ασφαλές καταφύγιο.
παράδειγμα
"the conflict in Iraq led investors to reduce their exposure to equities in favour of safe-haven asset classes, such as investment grade bonds."
"οι ανησυχίες γύρω από τη σύρραξη στο Ιράκ, οδήγησαν τους επενδυτές σε ασφαλείς κατηγορίες ενεργητικού, όπως τα ομόλογα.
άλλο παράδειγμα:
"Ασφαλές καταφύγιο για τους επενδυτές τα ομόλογα του Ελληνικού Δημοσίου"



    Reference: http://www.intranews.gr/kaleidoscope/kaleidoscope/2001/10/7/...
Irene (Renata) Liapis
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 62
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ και Καλά Χριστούγεννα!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nadia-Anastasia Fahmi: SMOKEY....
17 mins

agree  Georgios Paraskevopoulos
20 mins