KudoZ home » English to Greek » Bus/Financial

hedge(d)

Greek translation: αντισταθμίζω (αντισταθμισμένα)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:hedge(d)
Greek translation:αντισταθμίζω (αντισταθμισμένα)
Entered by: Nadia-Anastasia Fahmi

18:32 Dec 23, 2003
English to Greek translations [Non-PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: hedge(d)
We have proposed hedged categories (USD/EUR) on some of our US sub-funds.
Και:
(*)the base currency of the class AH,BH,etc.,is hedged against the Euro.
Ευχαριστώ.
Eftychia Stamatopoulou
Greece
αντισταθμίζω (αντισταθμισμένα)
Explanation:
Δηλ. λήψη των αναγκαίων μέτρων για την εξουδετέρωσει (αντιστάθμιση) τυχόν μελλοντικής ζημίας από διακύμανση των τιμών (σε περίπτωση που έχει αναληφθεί) υποχρέωση για μελλοντική αγορά ή πώληση).
Selected response from:

Nadia-Anastasia Fahmi
Greece
Grading comment
Ευχαριστώ και χρόνια πολλά (έστω και καθυστερημένα).
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +10αντισταθμίζω (αντισταθμισμένα)
Nadia-Anastasia Fahmi
5αντισταθμισμένη θέση
AtEnEa


Discussion entries: 1





  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +10
αντισταθμίζω (αντισταθμισμένα)


Explanation:
Δηλ. λήψη των αναγκαίων μέτρων για την εξουδετέρωσει (αντιστάθμιση) τυχόν μελλοντικής ζημίας από διακύμανση των τιμών (σε περίπτωση που έχει αναληφθεί) υποχρέωση για μελλοντική αγορά ή πώληση).

Nadia-Anastasia Fahmi
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 1671
Grading comment
Ευχαριστώ και χρόνια πολλά (έστω και καθυστερημένα).

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxx-Translator: Χρόνια πολλά και καλά και τίποτα δε σου ξεφεύγει στα οικονομικά!
5 mins
  -> Μην το λες... τυχαίνει να λείπει η Ρενάτα σήμερα...

agree  Vicky Papaprodromou: Σχόλιο: Χαιρετίζω την δεύτερη αρχόντισσα των οικονομικών (της Ρενάτας απούσης)! Χα,χα...σε πρόλαβα για τις ευχές στην επόμενη απάντησή σου...τα λέμε αύριο εμείς.
11 mins
  -> Μην αφήσεις τίποτα να πέσει χάμω εσύ... Χρόνια πολλά και καλά!!

agree  Irene (Renata) Liapis: SMOEKY!
59 mins
  -> :-)

agree  Theodoros Linardos
1 hr
  -> :-)

agree  Georgios Paraskevopoulos: ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ έστω και καθυστερημένα
1 hr
  -> Ευχαριστώ που το θυμήθηκες... και Καλά Χριστούγεννα!!

agree  Valentini Mellas
1 hr
  -> :-)

agree  Betty Revelioti: Xronia Pollaaaaa
3 hrs
  -> Και καλά, πάντα με υγεία...

agree  angelsid
13 hrs
  -> Χρόνια πολλά..

agree  Gregoris Kondylis
14 hrs
  -> :-)

agree  Evdoxia R.
5 days
  -> :-))

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
αντισταθμισμένη θέση


Explanation:
.

AtEnEa
Native speaker of: Native in SpanishSpanish




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
PRO (1): Spiros Doikas