KudoZ home » English to Greek » Business/Commerce (general)

countersigning manager

Greek translation: Διοικητής, ανώτερος διευθυντής


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:countersigning manager
Greek translation:Διοικητής, ανώτερος διευθυντής
Entered by: Ioanna Daskalopoulou

15:44 Nov 16, 2008
English to Greek translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
English term or phrase: countersigning manager
"the countersigning manager is the manager "two up" from the employee i.e. the manager of the primary manager.
daira
Greece
Διοικητής, ανώτερος διευθυντής
Explanation:
The Counter Signing Manager, who will normally be the Director, has the responsibility to ensure...

--------------------------------------------------
Note added at 51 mins (2008-11-16 16:35:47 GMT)
--------------------------------------------------

Επίσης, ο Διευθυντής που είναι εξουσιοδοτημένος από το ΔΣ της εταιρείας να προσυπογράφει στη θέση του ανώτερου Διευθυντή
Selected response from:

Ioanna Daskalopoulou
Greece
Grading comment
Αυτή ταιριάζει στο θέμα, αφού είναι ανώτερος και από τον εργαζόμενο και από τον άμεσο προϊστάμενο.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Διοικητής, ανώτερος διευθυντής
Ioanna Daskalopoulou
4προσυπογράφων λειτουργός (ή διευθυντής)
Epameinondas Soufleros


  

Answers


48 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Διοικητής, ανώτερος διευθυντής


Explanation:
The Counter Signing Manager, who will normally be the Director, has the responsibility to ensure...

--------------------------------------------------
Note added at 51 mins (2008-11-16 16:35:47 GMT)
--------------------------------------------------

Επίσης, ο Διευθυντής που είναι εξουσιοδοτημένος από το ΔΣ της εταιρείας να προσυπογράφει στη θέση του ανώτερου Διευθυντή


    Reference: http://foi.becta.org.uk/content_files/corporate/resources/or...
Ioanna Daskalopoulou
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 19
Grading comment
Αυτή ταιριάζει στο θέμα, αφού είναι ανώτερος και από τον εργαζόμενο και από τον άμεσο προϊστάμενο.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  STAMATIOS FASSOULAKIS
3 hrs
  -> Ευχαριστώ Σταμάτη. Καλό βράδυ!

3 days22 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
προσυπογράφων λειτουργός (ή διευθυντής)


Explanation:
Δεν αρκεί να βάλει απλώς "διευθυντής", όσο κι αν συχνά μιλάμε για το ίδιο άτομο. Αφού το πρωτότυπο λέει "COUNTERSIGNING manager", γιατί να χαθεί αυτή η πληροφορία από το μετάφρασμα;

--------------------------------------------------
Note added at 3 days22 hrs (2008-11-20 14:00:46 GMT)
--------------------------------------------------

Ουπς, δεν επικολλήθηκε όλη η ενδεικτική πρόταση που ήθελα. Ιδού:
“Προσυπογράφων Λειτουργός” σηµαίνει τον Άµεσα Προϊστάµενο τουΑξιολογούντος Λειτουργού. Ο ρόλος του είναι να επιβεβαιώνει τηναξιολόγηση και να διατυπώνει τις δικές του απόψεις µε σύντοµα σχόλια. Επίσης, ανάλογα µε την περίπτωση, θα πρέπει να διατυπώνει την ορθότητατης αξιολόγησης ή τη διαφωνία του µε τεκµηριωµένες απόψεις, νοουµένου ότιέχει άµεση γνώση της εργασίας του αξιολογουµένου.


Example sentence(s):
  • “Προσυπογράφων Λειτουργός” σηµαίνει τον Άµεσα Προϊστάµενο τουΑξιολογούντος Λειτουργού. Ο ρόλος του είναι να επιβεβαιώνει τηναξιολόγηση

    Reference: http://www.ucy.ac.cy/~hrweb/text_booksg/adminStaffTextBook.p...
Epameinondas Soufleros
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 22