KudoZ home » English to Greek » Business/Commerce (general)

pre-sales

Greek translation: προετοιμασία πωλήσεων


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:pre-sales
Greek translation:προετοιμασία πωλήσεων
Entered by: PROSGR

18:00 Dec 2, 2010
English to Greek translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general) / banking
English term or phrase: pre-sales
XXX, Director of product marketing and pre-sales
daira
Greece
προετοιμασία πωλήσεων
Explanation:
Διευθυντής μάρκετινγκ προϊόντων και προετοιμασίας πωλήσεων
Αν και ο όρος χρησιμοποιείται κατά κόρον αμετάφραστος...

http://www.google.com/search?hl=en&q=pre-sales προετοιμασία ...
Selected response from:

PROSGR
Greece
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2προ-πωλήσεις
Kyriacos Georghiou
4προετοιμασία πωλήσεων
PROSGR
3Εμπορικός διευθυντήςKrisJohn


Discussion entries: 3





  

Answers


32 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
προετοιμασία πωλήσεων


Explanation:
Διευθυντής μάρκετινγκ προϊόντων και προετοιμασίας πωλήσεων
Αν και ο όρος χρησιμοποιείται κατά κόρον αμετάφραστος...

http://www.google.com/search?hl=en&q=pre-sales προετοιμασία ...

PROSGR
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 16

35 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
προ-πωλήσεις


Explanation:
Παράλληλα προσφέροντας τέτοιες συμφωνίες για pre-let (προ-μίσθωση) και pre-sale (προ-πώλησης) πριν την αποπεράτωση των εργασιών, H Loyalty Properties περιορίζει το επενδυτικό ρίσκο στις κατασκευές της όσο το δυνατόν περισσότερο.

http://www.loyaltyproperties.gr/products6.php?wh=1&lang=1&th...

Kyriacos Georghiou
Cyprus
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in GreekGreek
PRO pts in category: 28

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anastasia Vam
3 hrs
  -> Thank you

neutral  PROSGR: Η συγκεκριμένη απάντηση (σωστή στο πλαίσιο που αναφέρεται), δεν νομίζω να έχει σχέση με το ερώτημα...
14 hrs

agree  Olga Hatzigeorgiou
2 days 16 hrs
  -> Thank you

neutral  KrisJohn: Συγνώμη αλλά θα συμφωνήσω εδώ με τον συνάδελφο : PROSGR ,από τη φράση είναι εμφανές για ποιον μιλάει το κείμενο.Συνήθως σε εταιρείες υπάρχει ο διευθύνων σύμβουλος , ο διευθυντής πωλήσεων, ο εμπορικός διευθυντής, ο οικονομικός......
3 days 12 hrs
  -> You are probably both correct. I translated just the term that was asked, i.e. "pre-sales"

12 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Εμπορικός διευθυντής


Explanation:
Συνήθως τους ονομάζουν έτσι, είναι κομψό και ...περιεκτικό .

--------------------------------------------------
Note added at 13 hrs (2010-12-03 07:01:28 GMT)
--------------------------------------------------

Τώρα όσον αφορά τον συγκεκριμένο όρο που ζητάτε, είναι ευνόητο ότι συμφωνώ με τους συναδέλφους που ήδη απάντησαν. Όμως, ευτυχώς ( και έτσι πρέπει όλοι μας ) , δίνετε ολόκληρη τη φράση ώστε ο μεταφραστής να δράσει ανάλογα.....

KrisJohn
Specializes in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in GreekGreek