KudoZ home » English to Greek » Business/Commerce (general)

debt assets

Greek translation: χαρτοφυλάκια δανείων ενεργητικού


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:debt assets
Greek translation:χαρτοφυλάκια δανείων ενεργητικού
Entered by: Assimina Vavoula

06:39 Feb 7, 2012
English to Greek translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
English term or phrase: debt assets
Following a successful 2011 we will have to deal with the same economic conditions in 2012. The markets in Europe continue to face the instability of the eurozone, the debt crisis, rising unemployment and reduced payment ability. At the same time our clients need to focus on their receivables and sell debt assets. Therefore our services are essential for many organizations. Our professional team and our corporate strength are the pillars that our clients will rely upon to overcome these difficult times.
Assimina Vavoula
Greece
χαρτοφυλάκια δανείων ενεργητικού
Explanation:
sell debt assets
πώληση χαρτοφυλακίων δανείων/απαιτήσεων από τα στοιχεία ενεργητικού

http://ttbank.irwebpage.com/greek/announcements.php?irp=pr2&...
Selected response from:

PROSGR
Greece
Grading comment
Thanks.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1χαρτοφυλάκια δανείων ενεργητικού
PROSGR
4τίτλοι χρέους
Dora P
4χρεώγραφα ενεργητικού
Savelhar34


  

Answers


41 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
χαρτοφυλάκια δανείων ενεργητικού


Explanation:
sell debt assets
πώληση χαρτοφυλακίων δανείων/απαιτήσεων από τα στοιχεία ενεργητικού

http://ttbank.irwebpage.com/greek/announcements.php?irp=pr2&...

PROSGR
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 16
Grading comment
Thanks.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Olga Hatzigeorgiou
9 hrs
  -> Καλησπέρα, ευχαριστώ!

1 day8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
χρεώγραφα ενεργητικού


Explanation:
Ο όρος ''χρεώγραφα ενεργητικού'' έχει υιοθετηθεί από το ισχύον γενικό λογιστικό σχέδιο για να προσδιορίζει τους εμπορεύσιμους (ρευστοποιήσιμους) τίτλους τους οποίους κατέχει μία εταιρεία ως στοιχείο του κυκλοφορούντος ενεργητικού.

'' Β. ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΟ
1. Αποθέματα
2. Απαιτήσεις
3. Χρεώγραφα
4. Χρηματικά διαθέσιμα ''

Πηγή : Τμήμα διοίκησης επιχειρήσεων ΔΠΘ, Χρηματοοικονομική Λογιστική - Δρ. Απόστολος Δασίλας / http://www.ba.duth.gr/files/Khrematooikonomike_Logistike_1-2...



--------------------------------------------------
Note added at 1 day8 hrs (2012-02-08 14:57:00 GMT)
--------------------------------------------------

Συμπληρωματικές αναφορές :

1. '' Ο επενδυτικός σκοπός του Υπό‐Αμοιβαίου Κεφαλαίου είναι να επενδύει τα στοιχεία του ενεργητικού του κυρίως σε μεταβιβάσιμα χρεόγραφα (συμπεριλαμβανομένων χρεογράφων σταθερού και κυμαινόμενου επιτοκίου), που εκδίδονται από το Ελληνικό Δημόσιο ή φέρουν την εγγύηση του Ελληνικού Δημοσίου. ''

Πηγή : http://www.eurobankam.gr/sites/default/files/downloads/Bond_...

--------------------------------------------------
Note added at 1 day8 hrs (2012-02-08 15:04:48 GMT)
--------------------------------------------------

2. '' Ο λογαριασμός 34.25 εμφανίζεται στον ισολογισμό στην κατηγορία ΔΙΙΙ «χρεόγραφα» του ενεργητικού του υποδείγματος της παρ. 4.1.103, όταν σχηματίζεται στο τέλος της χρήσεως αποθεματικό ισόποσο με την αξία κτήσεως των ίδιων μετοχών ''

Πηγή : http://www.taxheaven.gr/pagesdata/logsxedio/log_o34.htm

Savelhar34
France
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 16

2 days8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
τίτλοι χρέους


Explanation:
Πιο γενική προσέγγιση. Στους τίτλους χρέους περιλαμβάνονται π.χ. τα χρεόγραφα, τα ομόλογα.

Dora P
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek