KudoZ home » English to Greek » Chemistry; Chem Sci/Eng

Spill clean-up methods

Greek translation: μέθοδοι καθαρισμού σε περίπτωση εκχείλισης / (έκχυσης λόγω ατυχήματος)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Spill clean-up methods
Greek translation:μέθοδοι καθαρισμού σε περίπτωση εκχείλισης / (έκχυσης λόγω ατυχήματος)
Entered by: Maria Papadopoulou

12:56 Mar 30, 2008
English to Greek translations [Non-PRO]
Chemistry; Chem Sci/Eng
English term or phrase: Spill clean-up methods
Spill clean-up methods

δεν καταλαβαίνω το ακριβώς σημαίνει εδώ το spill.
Maria Papadopoulou
μέθοδοι καθαρισμού σε περίπτωση εκχείλισης / (έκχυσης λόγω ατυχήματος)
Explanation:
Spill [1913 Webster]
Note: Spill differs from pour in expressing accidental loss,
-- a loss or waste contrary to purpose.
spill: liquid that is spilled; "clean up the spills"

ζητεί η μεταφόρτωση πετρελαίου ή άλλων τοξικών φορτίων στη θάλασσα να περιορίζεται στο μέλλον σε προσεκτικά επιλεγμένες ζώνες υπό επιτήρηση, ώστε να διευκολύνεται ο εντοπισμός της ευθύνης σε περίπτωση έκχυσης·
http://tinyurl.com/2wxwzb
Selected response from:

socratisv
Greece
Grading comment
Πιο ολοκληρωμένο μου φαίνεται αυτό.
Ευχαριστώ!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4μέθοδοι καθαρισμού σε περίπτωση εκχείλισης / (έκχυσης λόγω ατυχήματος)
socratisv
4μέθοδοι καθαρισμού (χυμένων) χημικώνmaria ef


Discussion entries: 4





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
spill clean-up methods
μέθοδοι καθαρισμού (χυμένων) χημικών


Explanation:
Δεν ξέρω τι λέει το υπόλοιπο κείμενο, αλλά φαντάζομαι ότι αυτό εννοεί...

Το spill εδώ εννοεί χημικά που έχουν χυθεί καταλάθως (ή έχουν στάξει τριγύρω).


    Reference: http://www.ncc.nsw.gov.au/__data/assets/pdf_file/0003/8481/s...
    Reference: http://www.geofert.gr/safety1.htm
maria ef
United Kingdom
Does not meet criteria
Native speaker of: Native in GreekGreek
Notes to answerer
Asker: Σε ευχαριστώ!


4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
spill clean-up methods
μέθοδοι καθαρισμού σε περίπτωση εκχείλισης / (έκχυσης λόγω ατυχήματος)


Explanation:
Spill [1913 Webster]
Note: Spill differs from pour in expressing accidental loss,
-- a loss or waste contrary to purpose.
spill: liquid that is spilled; "clean up the spills"

ζητεί η μεταφόρτωση πετρελαίου ή άλλων τοξικών φορτίων στη θάλασσα να περιορίζεται στο μέλλον σε προσεκτικά επιλεγμένες ζώνες υπό επιτήρηση, ώστε να διευκολύνεται ο εντοπισμός της ευθύνης σε περίπτωση έκχυσης·
http://tinyurl.com/2wxwzb


socratisv
Greece
Does not meet criteria
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 16
Grading comment
Πιο ολοκληρωμένο μου φαίνεται αυτό.
Ευχαριστώ!




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
PRO (1): socratisv