KudoZ home » English to Greek » Chemistry; Chem Sci/Eng

non-bridged catalyst

Greek translation: μη γεφυρωμένος καταλύτης


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:non-bridged catalyst
Greek translation:μη γεφυρωμένος καταλύτης
Entered by: eleni_voulgari

09:47 Nov 21, 2008
English to Greek translations [PRO]
Chemistry; Chem Sci/Eng / polymerization
English term or phrase: non-bridged catalyst
non-bridged catalyst (Cp2TiPh2)
eleni_voulgari
Greece
μη γεφυρωμένος καταλύτης
Explanation:
Δεν ξέρω τι σημαίνει, πάντως το "γεφυρωμένος" ως απόδοση του "bridged" απαντά συχνά και σε κείμενα ηλεκτρονικής και ηλεκτροτεχνίας. Υπάρχουν "γεφυρωμένοι ενισχυτές" και λοιπές γεφυρωμένες ή "αγεφύρωτες" ηλεκτρονικές διατάξεις.
Βάλε εσύ τον όρο και άσε τον ειδήμονα αναγνώστη να καταλάβει τι σημαίνει...
Selected response from:

Epameinondas Soufleros
Greece
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4καταλύτης μη-γεφύρωσης
Anastasia Vam
4μη γεφυρωμένος καταλύτης
Epameinondas Soufleros


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
μη γεφυρωμένος καταλύτης


Explanation:
Δεν ξέρω τι σημαίνει, πάντως το "γεφυρωμένος" ως απόδοση του "bridged" απαντά συχνά και σε κείμενα ηλεκτρονικής και ηλεκτροτεχνίας. Υπάρχουν "γεφυρωμένοι ενισχυτές" και λοιπές γεφυρωμένες ή "αγεφύρωτες" ηλεκτρονικές διατάξεις.
Βάλε εσύ τον όρο και άσε τον ειδήμονα αναγνώστη να καταλάβει τι σημαίνει...

Epameinondas Soufleros
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 8

1 day7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
καταλύτης μη-γεφύρωσης


Explanation:
Βασική έννοια στις ενώσεις αυτές: οξυγόνα γεφύρωσης και µη – γεφύρωσης

http://74.125.77.132/search?q=cache:zqvYlQIJ78IJ:www.materia...

Anastasia Vam
Greece
Works in field
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 25