KudoZ home » English to Greek » Cinema, Film, TV, Drama

prop

Greek translation: σκηνικό αντικείμενο / βοήθημα, είδος φροντιστηρίου, κινητό σκηνικό στοιχείο


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:prop
Greek translation:σκηνικό αντικείμενο / βοήθημα, είδος φροντιστηρίου, κινητό σκηνικό στοιχείο
Entered by: Nadia-Anastasia Fahmi

07:12 Aug 11, 2006
English to Greek translations [PRO]
Art/Literary - Cinema, Film, TV, Drama / technical cinematic term
English term or phrase: prop
It appears in many instances in a DVD feature ("The mask making machine, by far, would probably be
the best prop." etc). I know that, in English, it refers to items that are used by actors in plays and films. Any ideas about Greek equivalents? Many thanks in advance.
Pinelopi Ntokmetzioglou
United Kingdom
σκηνικό αντικείμενα / βοηθήματα, είδος φροντιστηρίου, κινητό σκηνικό στοιχείο
Explanation:
Δεν υπάρχει καθιερωμένος όρος στα ελληνικά. Στην "πιάτσα" τα λένε "props" ή σκέτο "φροντιστήριο".

www.sei.gr/1/1921.scr?current_ menu_language_id=1&block=3&data=

tovima.dolnet.gr/print_article. php?e=B&f=12885&m=C07&aa=1

http://www.google.gr/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&rls=...

--------------------------------------------------
Note added at 25 mins (2006-08-11 07:38:32 GMT)
--------------------------------------------------

oops, typo: σκηνικό αντικείμενο / βοήθημα
Selected response from:

Nadia-Anastasia Fahmi
Greece
Grading comment
Ευχαριστώ πάρα πολύ! Με σώζεις! Πολύ ενδιαφέρουσες οι αντιπαραθέσεις στο forum του Translatum!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +6σκηνικό αντικείμενα / βοηθήματα, είδος φροντιστηρίου, κινητό σκηνικό στοιχείο
Nadia-Anastasia Fahmi
5αντικείμενο
Costas Zannis


  

Answers


24 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +6
σκηνικό αντικείμενα / βοηθήματα, είδος φροντιστηρίου, κινητό σκηνικό στοιχείο


Explanation:
Δεν υπάρχει καθιερωμένος όρος στα ελληνικά. Στην "πιάτσα" τα λένε "props" ή σκέτο "φροντιστήριο".

www.sei.gr/1/1921.scr?current_ menu_language_id=1&block=3&data=

tovima.dolnet.gr/print_article. php?e=B&f=12885&m=C07&aa=1

http://www.google.gr/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&rls=...

--------------------------------------------------
Note added at 25 mins (2006-08-11 07:38:32 GMT)
--------------------------------------------------

oops, typo: σκηνικό αντικείμενο / βοήθημα

Nadia-Anastasia Fahmi
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 12
Grading comment
Ευχαριστώ πάρα πολύ! Με σώζεις! Πολύ ενδιαφέρουσες οι αντιπαραθέσεις στο forum του Translatum!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Costas Zannis
2 mins
  -> Ευχαριστώ Κωστή, καλημέρα και καλό Σ/Κ

agree  Nick Lingris
2 hrs
  -> Ευχαριστώ, Νίκο, καλησπέρα και καλό Σ/Κ

agree  Sophia Finos
2 hrs
  -> Ευχαριστώ, Σοφία, καλησπέρα και καλό Σ/Κ

agree  Vicky Papaprodromou: Καλημέρα. Kαι στο: http://www.translatum.gr/forum/index.php/topic,6949616.0.htm...
2 hrs
  -> Ευχαριστώ, Βίκυ, καλησπέρα και καλό Σ/Κ (αν δεν παινέψουμε το σπίτι μας....)

agree  Maria Karra
6 hrs
  -> Ευχαριστώ, Μαρία και καλό Σ/Κ

agree  ELEFTHERIA FLOROU
46 days

26 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
αντικείμενο


Explanation:
Αν και συχνά χρησιμοποιείται, τουλάχιστον στις πιάτσες των επαγγελματιών αμετάφραστο (prop / props).
Υπάρχει ωστόσο και ο γενικός όρος "φροντιστήριο" που περιλαμβάνει ότιδήποτε συμμετέχει ("παίζει") σε κάποιο θέαμα.

Α, στήθηκαν και πολλές κινηματογραφικές ταινίες εποχής, που είχαν props και κοστούμια εκείνων των καιρών. Ενίοτε, μερικοί ηθοποιοί έπαιζαν και καλά. ...www.gatadotis.gr/?c=230&a=2189

Έχει μάλιστα προστεθεί και εντυπωσιακά εφέ ανέμου! -Αντικείμενα,κουστούμια Στο EP έχουν προστεθεί κάποια αντικείμενα (props) όπως ελικόπτερα,αυτοκίνητα ...www.pcw.gr/blogs/index.php?blog=74


Costas Zannis
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 28

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Nadia-Anastasia Fahmi: Σκέτο το αντικείμενο για τους μη μυημένους είναι αόριστο λίγο, δεν νομίζεις;
3 mins
  -> Με τα συμφραζόμενα και ο αμύητος μυείται. Καλό Σ/Κ και σ' εσένα.:-))